• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Page-usch har J fått bältros nu med
    *skickar övver lite pepparkakor och glögg till er*

Sweetan-så tyckte jag med så blev lite ledsen när hon sa så
    Vi brukar normalt kunna prata om allt och diskutera...

Page-fniss nä 200 kg skulle vara en syn

• Fru E

Mrs B och ni andra Skånetjejer-jag kan ställa upp som guide om vi ska vara hos Mrs B . Hittar finfint i trafiken (både med buss, bil och tåg) och byarna häromkring

Muggles-det är nog inte säkert att spottings behöver betyda att ÄL inte funkar som den ska men min gyn sa att det kunde finnas ett samband när jag hade så långa cykler som 40 dagar (2 månader har jag haft det) och att spottingsen varade över en vecka sen sist. Men du e säkert normal eller vad normal nu är egentligen

• Fru E

*vink vink*

Ha så kul på julfesten Vickan

Nenne-är roligt att ha en riktigt cool tapet i klädkammaren!

• Fru E

Att välja tapeter och ensas om det är inte det minsta lätt tycker jag om man har en maken som varken tycker bu eller bä men iofs kanske jag får välja då

Någon som vet om man ska fortsätta äta Pergotime även om blodproverna visar på bra resultat denna månaden????
    Känner mig allmänt förvirrad över detta nu.......som Bambi ute på hal is

Lappis-hur känns det nu, bra, hopplöst, likgiltigt??
    Fast positivt tänkande var det så då finns bara bra kvar

• Fru E

En annan sak jag funderar över är hur männen kan bli så oerhört YNKLIGA när de är förkylda????
    Maken min har varit hemma idag eftersom han är såååååååå förkyld detta enligt honom *fniss*. En annan hade gått till jobbet ändå eftersom det är så saba dyrt att vara hemma om man inte absolut måste med feber eller magsjuka..........

• Fru E

Sweetan- stuga utanför Röke!!!!!!!! Jag har mitt föräldrahem bara 5 km därifrån ungefär
    Tänk vad världen är liten ibland, bodde nära både Mrs B och Sweetan

*springer och kokar gröt*

• Fru E

Lapinette-knasigt med din svärmor, du får ta en powernap på jobbet . Vi har en massagestol precis utanför min dörr som är farlig att lägga sig i

Röstar för att du ska köpa nåt som du vill ha på lunchen för att pigga upp dig

• Fru E

Mrs B-jag har inget uppbokat den dan har inte tagit semester den dag än men kommer att jobba hemma så är flexibel med tid och plats.

• Fru E

AM-har ni en Sthlms-träff mellan nyår och den 3:e december kan ni få nöjet att träffa en av Skånegräbborna

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!