• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Fniss, skämtade lite bara

• Fru E

Här är det med grått men ska snart pigga upp mig med att göra lite julgodis på makens beställning. Snäll jag är va maken ville ha med sig till jobbet imorgon så förväntar mig en bra muta ikväll

• Fru E

Roligt Nenne
    Här ska det bakas julgodis nu och brödbullar med julmust i!

• Fru E

Tooooodiiiilloooooo eller hur man brukar stava det

Pappersmuffa visste jag inte vad det var innan jag läste här i tråden men nu utövas det flitigt

Tycker det är oerhört korkat att utsätta sig för risken att skada sitt barn om man röker under tiden man är gravid!!!!
    I övrigt är det upp till var och en om man vill röka i livet men alla vet ju riskerna men bryr sig oftast inte verkar det som.

Koko-då får man säga ett litet grattis till jobbet i alla fall

• Fru E

Cissi-du tror inte att du kan använda en jättebra BM (AM:s) som psykolog lite då de ändå kan en hel del om hur det kan vara??
    Tänkte om du inte hittade någon annan.....

Icas toapapper finns i skåpet redan

Frejis-hoppas att ni sköter om varandra under tiden så ni mår bra mitt i röran

• Fru E

Frejis-knasig tider, då faller nästan halva veckan bort om man bara får ha positivt på stickan måndag, tisdag, lördag och söndag under en vecka

• Fru E

God Morgon!

Här sitter en trött skåning på jobbet *gäsp*

Hmmmmmm......hur ska jag skriva det här utan att avslöja var jag jobbar.......gör ett försök
    Gick upp klockan 5 imorse för att hinna med att spana och smaka den trevliga luciafika (lussekatt och mer) som en av de "företagen" jag har under mig bjöd på fram till klockan 8 då de flesta åker till jobbet. Ett jätte trevligt initiativ som togs av dem själva och uppskattades enormt av dem som blev bjudna . Blev så glad för att det här "företaget" är så bra och får bra omdöme
    Så nu är fredagen räddad och det är snart Lucia

Blev så stressad imorse att jag när jag låste ytterdörren kom på att jag inte tog nåt ÄL-test imorse......är på dag 10 idag och snigelslemmet har gjort entré .
    Men man kan väl ta ett ikväll med......

• Fru E

muggles-vi spelade curling för ett par år sen på vår avdelning roligare än man tror och sen med lite glögg och godsaker i kroppen så blir det festligt

Vi var på julfest på Hilton i år men kan inte säga att jag var särskilt imponerad över det hela . Vi fick 3 rätters middag, istället för julbord, med liten jultallrik som förrätt renkött och potatiskaka till varmrätt och någon pannacotta till efterrätt. Men köttet var smaklöst och segt och det fanns knappt någon sås............man fick liva upp det hela med lite mer snaps eftersom det fattades personer vid vårt bord så fick vi som var där mer

• Fru E

Men AM så kan du inte bara säga utan att berätta vidare!!!!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!