Lös biljett till barnkarusellen!
AM-vad är pepparkaksgrottor??
AM-vad är pepparkaksgrottor??
AM-grattis till en liten kille
Gissade mig nästan till att det var pepparkakskryddor i degen, kanske man skulle testa idag
God Morgon!
Tinga-va kämpigt du/ni verkar ha det med matning mm men hoppas att det går över snart. Izzies tips med babysittern lät bra =)
Har inboxat dig om träffen, har en vecka på mig nu att kliva ur min roll som smygläsare och "våga" träffa er
Nenne- *muttrar* vill också ha en gran i år men vi kommer att åka hem redan den 23:e och sen inte komma ner förrän framåt den 4 januari så är knappt lönt att ha gran även om jag VILL
Lappis-håller alla mina tummar och tår för att tanten/kärringen inte kommer!!!!!
Ego:
Fick error på ÄL-stickan imorse och det var den sista som jag har hemma.......är på dag 13 idag och kan inte bestämma mig om jag ska testa med stickor, dvs köpa nytt paket, eller helt enkelt avvakta blodproverna som kommer att visa om ÄL varit eller inte. Samtidigt är det "skönt" att veta att ÄL varit denna månaden med stickorna men kommer att nojja som tusan om de inte ger utslag SÅ pest elller kolera??????
Jahapp ett möte avklarat som drog ut en timme extra så får äta lunchen under nästa möte men det går.....
Tror det blir ett paket stickor till, åt ju Pergotime denna månaden så borde få utslag någon gång mellan imorgon och torsdag om den verkat som den skulle.
Lappis-fina smycken klart din man lägger pengar på det nu när kanske får en julklapp
I år har vi kommit överens om att endast köpa ett litet paket till varandra då vi nyss köpte nya högtalare (bara 4st och en receiver och förstärkare för det MÅSTE man ju ha tycker mannen ) och en ny dyr kaffebryggare.
*springer ner till entreplan för nästa möte och lunch*
Nenne-roligt med intervjun!! Klart de vill ha dig på jobbet
Cicci-hade jag bott lite närmare kunde jag passat svårt när man inte har någon i sin närhet som kan hjälpa till med kort varsel
Tinga-japp Pergo denna månaden .Har köpt ett paket nya stickor så testar några dagar till men har fått för mig att måla f-n på väggen redan eftersom jag inte har ont i brösten eller några jättekänningar i äggstockarna men man kan väl ha ÄL ändå??!!??
Varför fick du Pergo förresten?
Lappis-nej kramar om en extra gång!!
Tinga-nej jag har inte PCO utan allt såg bra ut. Har cykler mellan 28-35 dagar, 4-5 dagar med "förstadie" till tant (bruna flytningar) varje månad och 2 månader med cykel över 40 dagar. Detta tyckte gyn kunde tyda på att ÄL inte kommit igång riktigt så han undrade om jag ville prova Pergotime denna månaden så jag sa jag och maken kollar sina simmare. Ska ta blodprov dan innan julafton för att se om jag haft ÄL. Så nu får vi se vad som händer, spännande men skrämmande på samma gång
Sweet-tror det är kl 11 hos Tinga???
Lappis-spänningen är olidlig håller både tummar och tår och har bamsekramar redo ifall att!
Tinga-För min del går det bra närsom på dagen , kan du förresten skicka adressen till mig??
Här väntas det fortfarande på ÄL-utslag
men maken klagar inte
*vinkar till Koko*