• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • muggles

Helvetes jävla piss!!! Då hjälpte det inte att vara positiv heller då GAAAAAAAAAHHHHHHHHH

AM: tack - tycker mig känna igen det företagsnamnet? Men det var nytt el?

• Liten med Mindre

NÄE. Fy bubblan för tanteländet!

• Tinga

Lappis - neeeej! Skit också! Så ledsen jag blir. Stor varm kram!

• Tinga

Liten - värst vad ni är otursförföljda med sjukdomar. Hoppas att ni haft er beskärda del nu, så att det blir bättre sen. När är det planerat att Mindre ska börja på dagis? Hon borde ju vara riktigt härdad tills dess!

• BrudSommar2006

Men jag fattar ingenting, först inte ett blodspår och sedan tydligen tantens intåg på bara ett par timmar medan jag är på möte?! Stora, stora kramar till Lapinette men det hjälper väl inte en dag som denna. Det är faktiskt obegripligt varför det inte tar, det känns som att utredningen har missat något väldigt viktigt då det blir sådana toppägg och sedan fäster de inte. Forskningen borde väl ha kommit så långt att man hittat möjliga anledningar till det?

• BrudSommar2006

Liten, vad trist att ni är sjuka så mycket redan innan dagis. Fast Iris var nog sjuk i omgångar innan dagis också vad jag minns, ett elände är det i alla fall. Att ha kräksjukan själv medan man ammar var i alla fall det värsta jag råkat ut för och det som jag såg som den stora bonusen med att Iris slutade amma, att man fick vara sjuk själv utan att det blev kris.

Dags att åka hemåt.

• _koko_

Jag är helt mållös och jätteledsen. Det SKULLE fungera den här gången. Lappis... Kan inte säga att jag förstår hur det känns, jag tror man måste varit där för att göra det, men jag kan gråta för er och lida med er.
    Märker att jag har svårt att ta in det, kan liksom inte acceptera, det var inte så här det skulle bli den här gången!

• gosnosen

Lappis vad jätteledsen jag blir för er skull!!!! STOR KRAM! Det känns inte möjligt att det inte skulle ha fungerat den här gången. Gråt allt du kan tillsammans med maken, det är det enda som hjälper just nu!

• Fru E

Neeeej Lappis det som såg så lovande ut! Tag en timeout i kväll med maken och gör precis vad ni känner för!

Liten-låter inte roligt med alla sjukdomar men Mindre är förhoppningsvis lite skyddad när hon börjar dagis

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!