• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

oj, det där sista lät ju som en förolämpning.

• Lapinette

Njaeee, tjejerna på FL är inne på immunologi. En av tjejerna som fått många missfall tror att detta är felet men inget som man undersöker tillräckligt här i Sverige. Har fått denna länk som jag tänker läsa när jag får tid och ork. repro-med.net/

• Lapinette

Ska kanske beställa boken och läsa. Maken är ju mycket för att få svar och teknik .. och boken är skriven på engelska. Ska kanske ge den istället för den där pappa boken i julkapp (JAG SKÄMTAR)!

• FruCicci

Jag hade ju verkligen velat ha svar Lappis, jag fattar verkligen inte varför det inte funkar,men det där med immunologi låter ju inte helt fel. åååå vad störig. Ni ska få en kaninunge, gärna 2 på en gång.
    kan man inte åka till Frankrike och sätt in 2 av de frysta äggen samtidigt på någon helt ny klinik eller kanman gör ngt annat???
    utomlands har de ju möjligheten, känns det som, att befrukta kärringar i 60 års ålern!

• Lapinette

Maken har fått tips om en läkare i Paris som någon av hans vänner varit hos gällande detta. Pratade lite löst om det i våras men inget mer sedan dess. Vet inte om det skulle ge något.

Äggen ligger frysta i Uppsala. De transporterar nog inte iväg dem ... det är ju pengar i det hela också.

• _koko_

lappis - Jag har bara tagit varannan dag (på kvällen)! Så det är ju bevisligen inte så mycket som behövs för min del... Egentligen gjorde jag så mest för att jag är snål och inte tyckte vi hade fått till ett riktigt försök den här gången (2 kn*ll i äl-tider, ingen uppvärmning alls), men nu verkar det ju räcka för spottingsen iaf.

EA - Tyvärr är det pest eller kolera. Man är inte så mysig med kladd i muffen heller, även om det är färglöst...

immunologi tycker jag är väldigt intressant. Endo är ju en immunologisk(?) sjukdom!

• Lapinette

kokisen - näääh, vaggisarna är inte roliga. Först var jag som en simbassäng av hormonerna jag tog vid äggproduktionen, sen klet i byxan av progesteronet och nu är det djävulens syndaflod (kan inbilla mig att den skulle vara röd). Har knappast varit upplagd för sex den senaste månaden. Men det blir andra bullar av på semestern!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    Jaaa, det blir en bulle i ugnen i Serre! Varför har du envisats med att försöka göra munkar? Jag trodde knäckebröd var grejen men...

• nennesjuttioåtta

Det är ju en BULLE man vill ha!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!