Västeråsbrudar 2009 del 2
Den var ju en jätte fin klänning! Min klänning är också ivory, tycker det är superfint! Glöm inte ta med dig lite bilder på klänningen på din resa :o).
miss u skrev 2008-11-25 15:16:54 följande:
Den var ju en jätte fin klänning! Min klänning är också ivory, tycker det är superfint! Glöm inte ta med dig lite bilder på klänningen på din resa :o).
miss u skrev 2008-11-25 15:16:54 följande:
Vad kul att ge klänningen en egen touch! Då blir det ju verkligen DIN klänning! Det stämmer säkert att ivory passar oss bättre än vita, den passar i alla fall mig bättre även om många vita klänningarna också är grymt snygga!
miss u skrev 2008-11-25 15:27:13 följande:
Försöker följa samtalen i båda trådarna och snacka om att jag blir förvirrad *skrattar*.
Ja, visst är det!
Det är snörning på min klänning också, visst är det väl toppen :o). Det bästa tycker jag är att man verkligen kan få klänningen att sitta riktigt snyggt med snörningen!
miss u skrev 2008-11-25 16:10:06 följande:
Som lite inspiration kan jag tipsa om en blogg, finns lite blandade bilder där och även lite secret box kort...
fotografjennyblad.blogspot.com
Tjenare tjejer,
Jag har varit i Tyskland på tjänsteresa nu i veckan, men nu är jag äntligen tillbaka vid "spakarna".
Tessisen:
Jag har sagt till sambon att vi är ett gäng från jobbet som ska ha tjejkväll den 24 januari och han verkar ha gått på det. Jag har sagt att han inte får vara hemma så förhoppningsvis hittar han på något... Jag får nog återkomma lite närmare när jag vet säkert att han har någon plan för dagen/kvällen...
miss u:
Jag kan nog förstå hur du haft det när jag varit borta, men nu kan du sluta oroa dig, jag är tillbaka :oD.
Jag tycker absolut att du kan säga till Marit att du inte längre vill ha henne eftersom ni hittat en billigare fotograf. Hon måste ju känna till att det finns konkurrenter där ute :o). Innan ni skrivit kontrakt så finns det alla möjligheter i världen att ändra sig!
Det har droppat in några nya här i tråden (har inte riktigt fått kläm på alla eftersom jag varit borta men..) VÄLKOMNA!!
Jag har också fullt upp på jobbet just nu men det är skönt att få lite avbrott och tänka på bröllopet ibland mellan varven :o). Håller tummarna för att det löser sig bra med fotograferna. Borde inte vara något problem att posta kontraktet sen ju!
miss u skrev 2008-12-01 08:12:45 följande: