• Barret

Västeråsbrudar 2009 del 2

miss u:
    Ja men det skulle nog kunna funka. Man får ju tänka på att han säkert inte har en tanke på att du ska ta kort i helgen i bara underkläder *skrattar*

• Barret

Hastigt inne för att lämna en länk. Kan vara bra att få lite inspiration till fotograferingen.

www.secrets4u.se

• Barret

Jag har beställt min ring från Bronsil, vet inte precis om det var billigt eller dyrt men jag tycker absolut att du ska kolla med dom, dom har ganska stora möjligheter!

miss u skrev 2009-01-21 07:44:17 följande:

Moongirl: Vet du om att dom ska sluta sälja Schalins-ringar på nätet from 1 feb? Du får skynda dig om du ska beställa därifrån! Jag vet inte hur jag ska göra. Funderar på att åka till Bronsil och göra en egen ring. Nån som vet om det är billigt att göra det?
  • Barret

Cordula:
    Jag tror inte att du missar oss. Kan för övrigt meddela att jag idag har på mig en svart tröja med ärmar till armbågarna och en lila tröja under. Håret uppsatt i en liten toffs.

mysan31:
    Tänkte att jag ger er adress och sånt när vi träffas, vill inte lägga upp den här. Jag bor på Haga, så kan jag säga i alla fall.

miss u:
    Då får vi väl se vad systern säger sen då. Och som du sa, blir det ingen gitarr så blir det inte... Inte mer med det ju.

• Barret

MoonGirl:
    Jag har en Schalin ring som förlovningsring och vigselringen ska se ut på samma sätt fast med stenar. Stenarna ska sitta lite "utspridda" i vad jag tror dom kallar för stjärnfall. Jag får betala 7000 för den tror jag. Förlovningsringen utan stenar kostade 2000 har jag för mig. Allt på Bronsil.

Jag ska "mitt namn" *hjärta* "min sambos namn" och sen datum i min vigselring.

• Barret

Vilka bra frågor du ställer och vilken tur att jag har koll... eller inte... nej ärligt talat har jag ingen aning. Det skulle vara äkta stenar i ringen så jag tror väl att det är diamanter, men jag vet inte.... Minns inte heller hur många stenar det handlade om. Usch vad jag känner mig oseriös *skrattar lite*

miss u skrev 2009-01-21 09:33:49 följande:

Jag har också Schalinring som förlovningsring. Tänkte ha samma utseende på vigselringen, fast något smalare och stenar så brett som mitt finger.Hur många stenar har du och hur stora är dom? Diamater?
  • Barret

miss u:
    Det låter som en bra plan. Mitt jobb blir att städa :o)

miss u, Tessisen och mysan31:
    Jag antar att vi behöver lite vin förresten? Jag har lite hemma men jag tror han blir lite fundersam om vi dricker upp allt... Någon drink och så ska vi ju kunna ordna också. Tessisen, lyckas du få med det mörka lakanet tror du?

• Barret

Men kolla vad fin du är! Jag gillar dekorationerna upptill.

Tessisen skrev 2009-01-22 12:27:51 följande:
    Tack för fikastunden igår, Brudar! Fick vi nått vettigt sagt igår förutom att vi bestämde tid för lördag. Massa prat blev det iallafall. Lägger ut bild på klänningen jag provade igår på Ruths i mitt galleri. Ni kan la gå in och kolla vad ni tycker..
  • Barret

Tessisen:
    Ja Asti är ju kanon. Jag har lite svårt att inventera bar skåpet just nu men jag vet att vi har endel där i så jag kan åtminstonne stå för någon flaska vin (vitt passar sig kanske bäst?) och sen kan jag som sagt stå för en drink eller två.

miss u:
    Vi pratade om 2-snåret men allt efter klockan ett funkar för mig. Middag låter riktigt bra. Ska vi satsa på tacos eller låter det bättre med klyftpotatis och lövbiff? Det är ju också rätt lätt att göra. Äter ni kött?
    Kul att jag eller ja, åtminstonne huset får vara med i dina drömmar *skrattar*. Själv har jag inte hunnit bli nervös än. Har så mycket med eventuellt husköp och massa annat just den här veckan..

• Barret

Vi finns här när du kommer tillbaka. Lycka till med flytten!

MoonGirl skrev 2009-01-22 20:13:07 följande:
    Snart blir jag utan internet, så jag kan inte hänga här på bt på ett tag... *ledsen i ögat*, men då vet ni.Ha så kul på lördag när det är dags för secretboxen! Hoppas det går bra!!Ha det så bra allihopa!!!Vi hörs när jag får igång internet igen! När nu det blir... Internet kopplas ur 24/1 och sedan blir vi utan internet i ca 2-4 veckor.....
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2