Jag tänkte inte heller att det var jag att ha lite längre hår, men jag tror faktiskt att det kan bli jätte fint. Vi ska testa lite sen med löshåret och om det ser konstigt ut att jag har lite längre hår så sätter vi upp det tillsammans med det andra, mest bra för att få lite mer hår.
Knepigt när din kompis bor i Tykland...
Du kanske kan testa din systers slöja? För visst var det väl hon som hade en? Sen kan du ju kika in på Ruths och testa lite tiaror, dom har ju några där. Då kan man i alla fall få en känsla för vad man gillar och inte gillar... Jag har haft tiara på en bal en gång, det var ganska sött.
miss u skrev 2009-02-11 10:30:16 följande:
Jag känner att det inte riktigt är jag att ha långt hår, så löshår känns lite konstigt. Jättefint på andra, men lite osäker på om jag passar i det.Kompisen och jag har pratat om att vi ska testa håruppsättning nångång. Det är ju bara det att hon bor i Tyskland just nu och är inte hemma så ofta. Lite kruxigt, men det ska nog lösas. Har kollat på massa frisyrsidor, men typ inget är med den längden som jag har. Vet inte om jag ska ha tiara eller slöja heller. Hur vet man sånt?