miss u:
Jaha, jag hade fattat att du redan varit på intervju, men då förstår jag lite bättre. Misstänker att jag läser som en kratta precis som vanligt... Ibland går det som sagt liiiite för snabbt för att mina fingrar eller hjärna ska hinna med.
Besiktningen av huset gick jätte bra så nu känns det faktiskt ännu bättre med husköpet. Jag tror vi kommer trivas som fisken i vattnet!
MoonGirl:
Jag hade ingen aning om att de hade så många tårtställningar, jag och Chantal har bollat lite idéer fram och tillbaka och hamnade slutligen på den där klassiska. Tror det blir toppen.
mysan31 och MoonGirl:
Vi har också en Passat kombi. Toppen bil ju. Egentligen tycker jag inte att det är så himla dyrt med bil. Visst, inköpskostnaden och värdeminskningen är ju en stor del av kostnaden som jagsjälv inte tänker på, men i övrigt... någon service per år, lite skatt och försäkring och bensin. Jag tycker det helt klart är värt pengarna!
MissTiny:
Välkommen till tråden. Jag känner bara till Ursulas och Ruths faktiskt. Jag har, liksom de flesta här i tråden, köpt min klänning på Ruths. Var bor du och vart ska ni gifta er?