Västeråsbrudar 2009 del 2
Alla: Fick en inbjudan idag av Badelunda k:a till några träffar med vigseltema blir kul! Barret: Har du också fått en sådan inbjudan?
Alla: Fick en inbjudan idag av Badelunda k:a till några träffar med vigseltema blir kul! Barret: Har du också fått en sådan inbjudan?
Alla: Jag har funderat och funderat och jag tänkte nog köpa en tredje ring har ju redan köpt en vigselring, men tänkte köpa en till ring och gravera in datumet då jag och sambon blev ihop på så vis så kopplar man samman alla viktiga händelser dagen då vi blev ihop, förlovning och sedan vigsel .
Tessisen: Ska ni åka iväg på någon bröllopsresa? Det kanske jag har frågat om, men har minne som en guldfisk.... .
miss u skrev 2009-02-19 08:09:06 följande:
miss u: Är intervjun på måndag kväll och inte under dagen? Jobbar de så sent?
miss u skrev 2009-02-19 10:21:31 följande:
miss u:.... För sambon behöver ju bilen till V-ås varje dag... har försökt få honom att åka tåg, men det går inte så bra *skrattar*.
Någonting som är helt utanför bröllopsämnet: Jag skulle behöva köpa en ny sladdlös (bärbar) telefon. Någon som har något tips på vilken modell och märke man kan köpa? Var kan man fynda billiga bärbara telefoner?