Inlägg från: Rebellen75 |Visa alla inlägg
  • Rebellen75

Västeråsbrudar 2009 del 2

Ska bli så kul att höra om era bravader sedan efter helgen. Det blir nog många skratt. Ni får ah det så himla trevligt.

• Rebellen75

Jag gifter mig i Hubbo men du har ju Tillberga, Baderlunda, Domkyrkan va svårt det var att komma på fler. Lycka till med sökandet.

• Rebellen75

Funderar på att "kompa" från jobbet imorgon och åka ner en vända på stan och prova klänning. Jag känner att jag borde sätta mig in i det nu. Iallafall kolla vad man passar i. Gubben jobbar kväll denna vecka så då skulle vi kunna åka tillsammans. Men han vet inget om mina planer än, så vi får väll se vad han tycker om iden. Han börjar som sagt intressera sig mer och mer.

Han syster ska gifta sig i Juli och nu igår ringde hon och berättade att deras kusin också ska gifta sig i år. Det ända hon visste var att det skulle bli på sensommaren. Så nu blir det 3st bröllop tätt inpå varandra. Så nu funderar vi på att skicka ut våra inbjudningar tidigare. Hade tänkt i maj (bröllop 19 sep för den som inte sätt att vi bytt datum) Eller ska man bara strunta i det och hoppas att det inte blir samma datum. Men sensommaren borde väll betyda augusti? Så mycket fest blir det JULI, Aug, Sep

• Rebellen75

Välkommen tillbaka

Har ni packat upp och fixat och donat klart?

• Rebellen75
    MoonGirl skrev 2009-02-02 19:45:02 följande:
    Hur går det med eran bröllopsplanering, känns det bra att bröllopet blir i september och inte i maj?
    Känns bra nu. Allt gick och boka om. Men som jag skrev tidigare blir det en hel del bröllop i familjen i år. De har även löst sig med pengar så kan man även ha koll på vilken budget vi har. Vi ska försöka att fixa så mycket vi kan nu före sommaren som man bara kan ta det lugnt i sommar.

Har bokat resa i sommar till Grekland i 3 veckor ( m2b systers bröllop) Där mina barn ska vara med som näbbar. Måste hitta några klänningar till det också. Vi kommer hem 3aug lagom att ta tag i det sista.

Svärmor undrade varför M och N skulle komma till Sverige i sep ( ingen vet något förutom M) Så hon fick komma med nödlösningen att hon inte ville missa brosans 40 år fest.
  • Rebellen75

Har varit ner och provat klänning idag. Hittade en som satt kanon men den har alldeles för långt släp. Sen var den DYR. Kunde hyra den för 5500kr eller om någon hyrde den före mig kunde hon sätta ner priset. 13500 kostade den lite mycket för vår budget.

Men skönt att veta vad man passar i och inte

• Rebellen75

Har också bokat hotell idag, tog i så det blev hela helgen fre- söndag. Lyxit . Hyrde en svit på stadshotellet.

• Rebellen75
    Barret skrev 2009-02-04 15:39:19 följande:
    Det är en fransk kvinna som bakar allt.
    Den franska kvinnan ÄR Chantal. Hon är den som bakar. Sebastian hennes son brukar sköta bokningar med catring och bakverk. Gick med Chantal på konvux för många herrans år sedan. Vi fick munkar när vi hade prov . Hon är supertrevlig och gör alltid som du vill.
  • Rebellen75
    MoonGirl skrev 2009-02-04 21:58:36 följande:
    Alla: Ska alla här köpa bröllopsbubblor? Vi tänkte nog ha vanligt ris.... är man för tråkig?!
    Jag är nog tråkigare än du har inte tänkt att ha något, varken ris eller hjärtan eller bubblor. Måste man ha något??
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2