Inlägg från: Rebellen75 |Visa alla inlägg
  • Rebellen75

Västeråsbrudar 2009 del 2

Var ner idag igen på stan med gubben denna gång. Har tittat på ringar. Jag får välja vad jag vill det ända är att han vill veta vad det kommer att kosta. Jag hade en budget på 6000kr på vigselring men det verkar spricka på den posten också. Blev tipsad om att köpa Amelia Brud och bröllop för där hade de en kupong igen med 25% på vigselring ( hallbergs tror jag det var ) Så då kommer min ring ner till 7500 + 3000 för en till guldring. Har tänkt mig 3 ringar på mitt finger. M2b Får ingen hihihi, Han vill inte ha någon för han har förlovningsringen runt halsen, får inte ha ring på jobbet.

• Rebellen75

Vad tycker ni?? Var ska vi ha vår bröllopsnatt. På skrapan på 9 våningen eller på statshotellet. Det skiljer 200kr i pris för två nätter. Vi har prem. bokat på båda ställena. Jag är nog mer för stat medan m2b på skrapan. Har inte sett rummen på något ställe.

• Rebellen75
    MoonGirl skrev 2009-02-04 22:18:33 följande:
    Hur ser ringen ut som du vill ha? Vill se kort =) =) kul att ni har varit ner på stan och titat på ringar!
    Har inga kort men det kommer vara min förlovningsring+en smal ring med massor med små stenar runt sedan kommer en till ring som ser ut som min förlovningsring. Hoppas du fattar min "fina beskrivning". Kan försöka hitta något som liknar.
  • Rebellen75

Ska vara maffigt

Nej ,någon fix ide jag fått Tycker det ser bra

• Rebellen75

Vi ska inte åka . Vi ska på bröllop i Grekland i sommar så vi får se om det blir någon resa, kanske en weekend nästa vinter. Inget bestämt.

Har varit både på ruths och Urselas och provat klänning. Hittade en jättefin på ruths men tok för dyr. På urselas hittade jag en för 2500kr att köpa men det är ju inte alls som jag tänkt mig men den var fin. Funderar om jag ska åka till grannstäderna och titta om jag ser något där.

• Rebellen75
    MoonGirl skrev 2009-02-04 22:27:13 följande:
    Jag förstår på ett ungefär! hur ser din förlovningsring ut? Helt slät? Rödguld eller vitguld?
    Den var hamrad för 7år sedan men nu är den slät. Har på mig den dygnet runt så den har slitis ner. Den är i rödguld så nu måste jag fundera på om jag ska hamra till den igen eller köpa en slät på en gång. Den i mitten kommer nog att vara vitguld.
  • Rebellen75
    MoonGirl skrev 2009-02-04 22:18:33 följande:
    .Hur ser ringen ut som du vill ha? Vill se kort =) =) kul att ni har varit ner på stan och titat på ringar!
    Nu har jag letat på bilder på ringarna finns i mitt galleri. ( för den nyfikne ) Min förlovningsring är den på bilden men den har blivit slät nu. Få se om jag hamrar till den eller köper en likvärdig som är slät
  • Rebellen75

Fast jag inte varit på jobbet på hela veckan tycker jag att dagarna bara flyger iväg. Går på smärtstillande så jag måste tänka på när jag tar medicinen för att sedan kunna köra bil. Man vill ju inte orsaka någon olycka.

• Rebellen75

Har inflammation i axeln. ska tillbaka till jobbet på måndag. Idag sov jag i 2 timmar mitt på dagen sen var det bara och hämta barnen på skolan och dagis Så då hann jag inte mycket. Imorgon har jag lovat sonen att han ska få ta med kompis hem så då blir det inte mycket gjort heller.

• Rebellen75

Måste bara avreagera mig. Var in på Bronsils hemsida helt VÄRDELÖS. Man måste helt enkelt ta en tripp dit istället.

Finns en guldsmed i Tillberga med som jag ska försöka leta på och se vad han kan hitta på.

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2