Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Abbe: Tack, tack för alla tipsen! Du är en stjärna!
Abbe: Tack, tack för alla tipsen! Du är en stjärna!
Frujj: Jag har köpt en sådan här väska till mina större papper.
www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=060020
Det jag gillar med pysselmässan är att det är affärer från hela sverige som är med. Man får se lite mer saker än vad som finns i de affärer som finns här i götet. Mycket är ju samma, men en del saker är ju lite ovanligare. Skönt att kunna köpa allt på ett och samma ställe, istället för att åka omkring på stan! Synd bara att det inte är så värst mycket mässpriser längre...
Frujj: Jag har använt mig av Extrafilm och FujuDirekt när jag har framkallat foton. Just nu har dessutom FujiDirekt ett erbjudande där alla foton kostar endast 59 öre/st! Kan vara värt att kika på kanske?
Inte lätt att få fram 3 positiva, då jag fortf. är jätteförkyld och trött... Har haft lock för öronen hela dagen och det är sååå jobbigt!
Här kommer mina tre:
1. Åt en god havrekaka till fikan
2. Det är bara 1,15 tim. kvar av jobbdagen
3. Jag är åtminstonde inte täppt i näsan idag
Morsning!
Dagens 3 positiva:
1. Som Linum skrev, det är torsdag idag = fredag imorgon
2. Jag ska äta lunch i läppstiftet med 2 kollegor
3. Hmm... får återkomma med den sista
Frujj: Va bra att du la upp ett recept på havrebröd. Har köpt ett havrebröd som varit så gott och har funderat på att testa att baka själv. Några frågor bara, hur många bröd räcker degen till? Hur många formar behöver man och hur mycket deg ska man lägga i varje form? Många frågor från en tösabit som inte bakat så mycket bröd i sina dar.
*pustar* Herre jä*lar va stressigt det är på jobbet idag. *pustar igen* På lunchen hade vi 18 samtal i kö!! Allt pga. att en telefonkabel är avgrävd...
Hej hej!
Nu funkar linjerna ut till Bäckebol igen, så det är lite lugnare idag. Igår var verkligen en helv*tesdag! Som mest hade vi 20 samtal i kö och då var vi ju ändå några st. som satt och svarade! *pust* När jag kom hem så var jag helt slut. Satte mig i soffan, hällde upp ett glas vin och smaskade i mig två praliner! Det var en fin belöning efter en hård arbetsdag!
Ska bli kul att ses imorgon!
Ses imörrn måcken!
Morsning!
Tack för supertrevlig brunch. Alltid lika roligt att träffa er fruar. Ni är som en vitaminkick för själen!
Åh!!! Vill också GÅ! Frågan är bara, hur tusan ska man få tag på biljetter? *funderar* Brukar ju alltid vara så himla svårt och kan tänka mig att U2 säljer ut snabbt!
Nibla: Hahhaha! Nä, sist så var det ju inte jag som vann utan två av vännerna. Så jag fick följt med på ett bananskal! Kollade in info och vilken häftig scen de ska ha!