• FruTez

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nibla: Superbra tips! S

En liten förfrågan när det gäller receptbloggen... Om ni har foto på maten m.m. som ni gjort, går det kanske att lägga upp bilder till recepten? Tycker om när man ser det smarriga som är tillagat/bakat!

• FruTez

bauti: Trist att du kännt dig nere. Va bra att du hittat ett sätt att få utlopp för känslorna!

Linum: Har du sett?

www.qualityoutlet.com/web/LINUM.aspx

Dagens 3 positiva:

1. Det är vårlikt väder ute
    2. Jag ska åka direkt hem efter jobbet, inga ärenden!
    3. Det är Desperate Housewifes ikväll

• FruTez

Hej hej!

Va mycket ni skrivit, när man självklart inte har tid att hänga här!

En fråga, ska på vår gudsons 1 års dag nästa månad. Va tusan ska vi köpa till en så liten knodd? Behöver hjälp! Det får inte vara nått som tar för stor plats. De bor 2 vuxna och 3 barn i en liten tvåa...

• FruTez

Carma: Funderade också på det, men vad för sorts leksak passar till en sådan liten?

• FruTez

Hej tjejer!

Abbe/Bauti: Hade gärna följt med på lunch, men som vanligt så blir det lite stressigt för mig. Idag har dessutom mina 40 min mellan 11.40 och 12.20, så jag får nog skippa det idag! Ät ni i lugn och ro utan moi, hihi!

Nibla: Inget konstigt alls att äta en hel annanas! Jag ÄLSKAR annanas och hade nog kunnat göra samma sak om jag hade fått sätta klorna i en smarrig en!

Carma: Tack för tipsen om present till barn! Jag har inte så stor erfarenhet av presentköp till små knoddar.

• FruTez

Jag tyckte att "snälla, snälla, snälla" var en bra låt... OM man tittade bort och inte såg Carolinas kroppsspråk!

Själv gillade jag faktiskt Rigo och the Topas fet. Red Fox!

• FruTez

Morsning!

Jädra väder, vackert och samtidigt jobbigt för vägarna blir så dåliga!

Frujj: Hörde att det var kö ända till Mölndalsån från Scandinaviums biljettkassa inför U2 biljettsläpp!!

• FruTez

Nibla: Håller tummarna för att det ska lösa sig och att du ska få rätt hjälp från facket. Det låter ju helt sjuk att de ska neka dig ledighet juh!!

Carma: Jag känner också att det verkligen är dags för ett frissanbesök. Har bokat tid om två veckor. Jag har inte klippt mig sedan *funderar* tror sista gången var i Juni. Jisses, kan det vara så länge sedan? *hhmm*

Frujj: Ska du försöka få tag på biljetter?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas