• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Tez: Jag vet inte om vacker (men tack ) men jag tycker att jag är helt vanlig och normal.

Ab: Ja, till en början iaf. Får se vad de säger hos gyn, men bm trodde att det kunde ta tre månader innan jag fick komma dit.

• Carma07

Frujj: Tydligen kunde man få eksem där. Blev också väldigt förvånad. Om du ska till Kortmakaren imorgon - har du tid för fika då? När du ändå är i kroksvängarna.

• Carma07

Frujj: Kan du inte höra med tillverkarna var man får tag på det?

• Carma07

Frujj: Kul! Vi får se imorgon då hur det blir.

• Carma07

Godmorgon

Imorse var det en lärka och en sill som klev ur sängen. Nackdelen när hon somnar så tidigt på kvällarna och jag inte går och lägger mig då också.

Min dagens lista:
    1. Det är snö och snöar ute.
    2. Maken kommer hem ikväll.
    3. Frujj kanske kommer på fika.

• Carma07

Nibla: Jag har tagit samma beslur fast jag hoppar över brödbaket. Det är så mysigt att greja inne när det snöar ute.

• Carma07

Frujj: Det är lungt. Förstår att det är lugnare att åka till en pilleriaffär utan en 2½-åring. På onsdag ska jag till bvc kl 13.20. Går väl ca 10 min innan och är troligtvis hemma igen 14.00

Huvudvärk och dags för kaffe tror jag.

Bauti: Här är en till som längtar efter maken. Tycker det är jobbigt med alla mässor som han måste åka iväg på. Men som du säger är det lite mysigt att längta också.

• Carma07

Har också en trött dotter som inte vill sova. Hoppas det funkar nu. Tack och lov så gallskriker hon inte, men gnäller.

Usch, jag fikade kaffe och kaka och hoppades att det skulle hjälpa mot min huvudvärk, men ack nej. Och maken har plockat med sig värktabletterna. Undrar om vatten och lunch kan funka bättre.

• Carma07

Godmorgon

Idag har jag äntligen fått ha en liten sovmorgon. Hur skönt som helst. Hade nog kunnat sova hur länge som helst känns det som.

Igår fick jag ett bryt på vårt vardagsrum som mer kändes som ett förvaringsrum av alla saker som man inte vill ha någon annanstans. Jag har färgat gardinerna som har hängt där innan så de blev lite mörkare och sedan satte jag igång att möblera om lite grann. Blev ganska nöjd med resultatet. Iaf så bra det kan bli att få rummet att se möblerat ut med vad vi har.

Troligtvis inte många här idag men jag kör mina tre positiva idag iaf.

Min dagens lista;
    1. Blev ganska nöjd med ommöbleringen av vardagsrummet. Äntligen ser det nästan ut som ett möblerat rum.
    2. Haft sovmorgon.
    3. Ska snart iväg på en liten shoppingrunda. (tror jag)

• Carma07

Nibla: Usch, vad trist. Jag slapp iaf feber när jag åkte på det. Kommer N stanna hemma imorgon med er? Krya på dig!!

Tez: Jaså minsann, man är så populär. Hoppas du hittade lite fler sidor så du får mer inspiration än vad du redan har.

Idag har vi haft pysseldag här hemma. Lilltjejen var snäll och med hyfsat på noterna så man fick lite gjort. Blev mest att stämpla upp av deras nya stämplar. Och jag som hade bestämt att inte göra det. Fortsätter att pyssla färdigt nu när alla sakerna ändå är framme och jag har idéerna och inspirationen.

Min dagens lista.

1. Pysseldag.
    2. Allt funkade bra med pyssel och lilltjejen.
    3. Vår lilla kexchoklad fyller halvår idag.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas