• Nibla

Jaha, sist ut - först in!

Här sitter man och äter frukost kl 7. Tiiiidigt! Lillan har en förmåga att vakna vid 6-tiden numera så då är det bara att pallra sig upp.

Idag är det sångstund och vi ska promenera dit. Kyrkan ligger på andra sidan förorten, det är 6 km dit. Blir en bra promenad!

• Nibla

Hej hej!

Hemma från min promenad som jag startade kl 9.10 imorse. Tog en timma att promenera dit. Sen efter sångstunden gick jag och en kompis ytterligare en bit till ett hus som kompisens man snickrar på. Huset tillhör en gemensam bekant som jobbade hemifrån så vi blev sittade och pratade bröllop. (Hon ska gifta sig i maj) Så det tog 1 h och 15 min att gå hem. Fy fasen vilken snålblåst!!! Jag och L är alldeles röd om kinderna.

• Nibla

Carma,
    Det var sista gången förra veckan.

• Nibla

JIHOOO!!!! 11 papp tillbaka på skatten, INNAN jag gjort mina avdrag. Värmer gott för en fattig morsa!

• Nibla

N får tillbaka 15 000. Så gissa om det var jubel här hemma förut. I alla fall från min sida, har fått tillbaka 1500 på sin höjd, tidigare år!
    Känns nästan som man vunnit lite på lotto faktiskt.

• Nibla

Nu ska ni få höra!

När jag satt i bilen och körde tidigare idag ringde telefonen, såg att det var min chef. Hade inte tänkt att svara då jag mer eller mindre visste vad som väntade.

*trumvirvel*

Det visar sig att jag tillhör den skaran som INTE blir av med jobbet!!!! Hur fasen det nu går ihop...... Jag frågade inte utan bara tackade och bockade!
    Jag menar, har ju bara varit anställd sen augusti 2007.....*funderar* Det måste vara så att kunden har haft ett finger med i spelet, eller nånting.

Yihoo!!! Det verkar vara min turvecka, först en fet slant tillbaka på skatten, sen att jag får behålla jobbet. (Även om jag vill söka annat när jag börjar arbeta sen, så är det ändå en trygghet att ha en anställning, särskilt i dessa tider)

• Nibla

Grattis tillbaka Bauti!!

Och grattis till Nides!! Kram kram på födelsedagen!

• Nibla

Frujj,
    Vilken jubelidiot!!! Sen kan man ju undra hur magsjuk hon var eftersom hon orkat pallra sig dit....

• Nibla

God morgon!

Fy vad trist med snö!!!!

Igår var jag ute och åt med några kollegor. En av dem ska gifta sig så vi överraskade henne med middag. Hon trodde hon skulle träffa två av kollegorna på en stillsam middag, men istället var vi 11 st. Hon blev helt paff!
    Vi var på en restaurang på Nordhemsgatan i Linné, nästan nere vid Första Långgatan. Den hette Silvis och är en palestinsk restaurang. Vilken god mat!!!!

Idag väntar body pump vid lunchtid, sen ska jag hem och städa inför helgen.

Ha det så skoj ikväll, tjejer!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas