Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Tez,
Konstigt!!
Linum, ska införskaffa en sån! Hon har somnat nu, jag ruskade lite extra i vagnen, så vips sov hon!
Tez,
Konstigt!!
Linum, ska införskaffa en sån! Hon har somnat nu, jag ruskade lite extra i vagnen, så vips sov hon!
Frujj,
Jag blir trött bara jag läser om det! Fy fasiken var irriterande. Vilka ärkepuckon rent ut sagt.......
God Morgon!
Idag ska Lillans rum bli klart! I alla fall målningen av väggarna. Ska bli så skönt!
Det har fyllt samma funktion som Carmas vardagsrum ett tag, alltså ett rum där vi skyfflat in saker som man inte vet vad man ska göra av.
Min lista:
1. Mysig frukost med äppeljuice, hembakat bröd och latte
2. Ensamtid medan maken och Lillan för närvarande är ute på promenad
3. Får återkomma med den tredje.......
Kikar in för att berätta att jag har magsjuka.....Fy, det är ett av de värsta sakerna som finns! Jag kämpar in i det sista för att slippa kräkas.
Har skickat N och L till svärföräldrarna ett tag så jag kan våndas i min ensamhet.
Åh vilken bra svensk grammatik i inlägget ovan.....NOT!
Frujj, Har du varit i kontakt med Amningshjälpen? Jag tror att jag till på köpet fått mjölkstockning. Det ömmar som fasen, men jag känner inga klumpar eller knutor utan det ena bröstet är alldeles slappt. Jag försökte få L att amma innan de åkte så det skulle släppa, men det hjälpte föga......
Fy farao, nu måste jag klaga lite till. Har nu 39,5 i feber och är alldeles svag.
N fixar i Lillans rum och lillan ligger bredvid mig i sängen och tittar på mig med sina blåbär till ögon och är hur snäll som helst. Precis som om hon känner på sig att jag inte mår bra.
Hej på er!
Mår mycket bättre idag, har till och med fått i mig två rostade mackor med ost. Maken är hemma idag så lillan får gå på babysim.
Jag har dock fortfarande ont i ena bröstet, får kolla upp det imorgon när jag ändå ska på cellprov på MVC.
Frujj,
Jo det är det!
God morgon!
Ska på cellprovstagning hos gynekologen om en stund. Uah!
Tittade på Nyhetsmorgon för en stund sedan. De pratade om att kronprinsessans eventuella förlovning.
Sten Hedman, hovreporter sa så här: "Det här är precis vad Sverige behöver i sådana här dystra tider". Åk till Trollhättan och ställ den frågan.........
Mvh Nibla som inte är en särskild royalist
Ab,
Nä, detta var cellprov i livmodern. Kollade upp bröstet också; värme och amma mycket. Jippie....