Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Ab,
Count me in!!!
Ab,
Count me in!!!
Linum,
Sluta läskar, för bövelen!!!!
*läskas
Omelett och tonfisk....Yäck!!!! Det ska vara maki, lax och avokado.....
Åh, hade jag haft bil hemma nu hade jag övervägt att åka dit och köpa. Faktiskt!
Apropå mailet som någon skickade förra veckan. (tror det var Tez)
www.bt.se/blogg/eric_klefberg/vem-flyttar-in-pa-slottet-del-2(1236150).gm
Carma,
det är glasbitar i!
Vi gjorde på Extrafilm.se. Är hur nöjda som helst! Har gjort både bröllopsalbum och bebisalbum.
God eftermiddag,
Mår inte bra! Vaknade med ont i magen och tung i huvudet. Antagligen har jag ätit nåt olämpligt då det bara rinner ur mig. (Sorry för detaljerna!)
Har avbokat bordet på Barrique ikväll då det vänder sig i magen på mig bara jag tänker på mat. Ska dock försöka komma iväg till bion i alla fall.
Hej på er!
Var på bio igår och filmen var jättebra!
Idag var jag bjuden på barnklädesparty hos en i mammagruppen. Lillan var hemma med N. Tjejen som hade partyt hade skickat hem sin kille och bebis till en annan i mammagruppen vars man också var hemma ensam med bebis. (De bor bara några hundra meter från varandra)
Mitt i demonstrationen av kläderna kommer värdinnans kille hem med bebisen och säger att nu får hon ta hand om den eftersom de ska spela Playstation.
Herregud!!! Hade N kommit och sagt så hade jag blivit asförbannad och sagt att han väl får spela PS nån annan gång! Fast, jag känner N så bra så jag vet att han skulle aldrig göra så. Ibland undrar jag hur folk är funtade.
Sen en annan sak som jag säkert nämnt tidigare. Partyt var hemma hos tjejen som har det så lortigt hemma, rent ut sagt snuskigt! Jag tappade min penna under soffan och var tvungen att böja mig ner på knä på golvet för att få upp den. Det låg drivor av damm under soffan så jag tvivlar på att de någon gång dammsugit där under, de har bott där i 8 månader. När vi fikade låg det en massa smulor kvar på soffbordet plus att det var kafferingar kvar på bordet. Badrummet har jag nog redan berättat om..... Svart badrumsmatta, hudavlagringar, tånaglar=ingen rolig kombination!
Ab,
Vi såg Män som hatar kvinnor. Hade varit ännu bättre och spännande om man inte läst böckerna för man visste ju vad som skulle hända.
Vem var Samantha är min fråga???
frujj,
ett märke som heter Gangstar. Rätt dyra, men en del fina saker. Tyckte de hade mer saker för pojkar. Annars brukar det ju vara tvärtom, att det finns mest tjejsaker.
SATC-Marathon låter skitskoj! Jag har boxen och plöjde igenom den två ggr förra året. Tyvärr har sista skivan blivit repig så det sista avsnittet går inte att se...
Alla har inte svarat om fikan, så jag återkommer.
Det verkar som om förmiddag/eftermidda den 19:e passar bra. Väntar bara på svar från Nides.
God Mörrning!
Nu har jag bokat flygbiljett till London i slutet av juni. Kommer vara borta på min 30-årsdag.
Biljetten gick på 1750 kr till slut efter alla extra avgifter. Helt ok för oss två!
Igår var jag en sväng på Allum och kollade efter vårjacka. Hittade en fin på Cassels (jag vet, tantaffär, men de har väldigt mycket snyggt från Vero Moda och Vila) Tyvärr fanns den inte i min storlek men det fanns en kvar i Nordstan så vid 16-tiden fick jag störta in dit med en missnöjd bebis. Vad gör man inte för sin shopping?
Vi har ju en sån där bas till Lillans bilstol som gör att man bara klickar i och ur stolen, hur smidigt som helst. Fast nu har vi en lånebil och basen sitter kvar i den andra bilen så nu måste man mecka med bälte hela tiden. (Tips till Nides: Köp babyskydd med bas!!)
Igår när jag skulle in till stan och är framme i parkeringshuset i Nordstan inser jag att jag GLÖMT spänna fast lillans stol. Jag har bara ställt den i baksätet. Jag blir rädd för mig själv! Tackar min lyckliga stjärna att det inte hände något på vägen........
Köpte även ett par nya träningsbrallor. Mina andra är som ett tält. Jag köpte dem när jag var gravid och det är ju ett par kilo sedan. Har sen i januari gått ner 7 kg. *stolt*
Vilket väder!! Vi ska snart gå ut och gunga, Lillan tyckte det var jätteskoj!
Senare idag ska jag åka till min hemort och hälsa på en kompis, sen ikväll blir det kalas för min kusin som fyller 20.
Vi har fortfarande lånebil, men igår fick vi byta för den bilen vi hade hade sålts så vår kompis bilhandlaren kom hit med en annan bil. Det är lite surt att byta ner sig från en Audi A3 07:a till en Golf Kombi 03:a.
Lyxproblem jag vet!
Vi har en kompis som är så fixerad vid pengar att det är det enda han diskuterar. Han är väldigt intresserad av vad folk tjänar, vad man betalt för bilen, hur mycket man lägger på kläder. Etc etc.
I söndags träffade jag honom på ICA's parkering. Han ser ju att jag kommer och kör i en ny Audi A3 så givetvis får han ögon stora som ägg och frågar om vi bytt vår Passat. Då säger jag att jag fått Audin av N i för tidig 30-årspresent. Hahaha! Den minen han hade skulle man filmat!
God eftermiddag!
Här var det tyst!
Idag skulle jag på mamma/barnpasset på gymmet. Jag var ensam! Så jag fick bestämma vad vi skulle köra, det blev en havtimma step och en halvtimma body pump. Snacka om Personal Training!
Sen var det fika hos en i mammagänget. Jag promenerade dit, vilket blir ca 9 km ToR. Känner mig väldigt hurtig!
Nu tänkte jag köra ett röj här i huset, det ser ut som skam! Är rädd för att det ska bli lika lortigt som hemma hos tjejen jag berättade om..... Hehe!
När stängs den här tråden? Snart va?
Här är den nya:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3357795.html