Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Nibla: Hahaha precis som om ni skulle lämna henne där o vara borta heeeeela låååååååååååånga helgen. Då har ju ens boobs sprängts
Nibla: Hahaha precis som om ni skulle lämna henne där o vara borta heeeeela låååååååååååånga helgen. Då har ju ens boobs sprängts
Hej!
Ab: Krya på dig
Carma: En fråga från mig om pyssel... vad är eg en LO?
Idag har vi varit och babysimmat jag och O, han var jätteglad och skrattade i vattnet och sprattlade hej vilt. Nu sover han som en stock...
Själv sitter jag här med knasig huvudvärk, tror det kommer från axlarna. Verkligen dags att börja träna.. men jag har varken lust, tid eller ork.
Nu är det stora E:s tur att vara sjuk Massa feber och förkylt som bara den. Men hon är kvar hos sin pappa så hoppas bacillerna stannar där. Vi har fått nog av den varan här på ett tag känner jag.
Usch då det brinner tydligen här i närheten!
Nibla: Vilken kanal var det det tillagades dillkyckling? Det lät smarrigt...
Nibla: Tack
Usch då nytt varsel på den stora bilfabriken!
Godmorgon
Idag har jag verkligen vaknat på fel sida. Känner mig sur och irriterad. Usch!
Retar mig på en massa småsaker. Dessutom var det punka på barnvagnen när jag skulle gå till dagis med W.
Har ingen lust med nåt *bläääääääääääääääääääääääää*
Dessutom är jag så jääääääääääääääääääääääääääää-la förbannad på ni-vet-vem
Hur orkar han hålla på???
Nibla: hehe vad gulligt med lilla L:s gapande! Lille O tittar mest förvånat när vi äter och har inte gjort några större antydningar till att vara intresserad.
Ja, han puckot ni-vet-vem vägrar köra hem E när hon vill (hon har varit kvar några dagar längre pga att hon blev sjuk, feber) å nu vill hon åka hem men han vägrar, o säger att han kör henne till bussen imorgon så han slipper köra en extra vända. Men hallååå vadå slipper? Enligt vårat avtal ska han köra henne till skolan/hem... inte till nån jä..la buss o enligt avtalet ska detta ske på måndag morgon..får se nu.. vilken dag är det idag.. onsdag?!?! Tyvärr är E för rädd för att säga vad hon vill utan surar ihop och säger ingenting till honom istället, utan jag får höra allt.
Nibla: Jag vet.. suck och stön. Fattar inte att han aldrig blir bättre heller. Nån slags jä..la maktutövning. I år är det 10 år sen jag slängde ut honom. Ska firas kan jag säga! hehe *skrattar elakt som en riktigt sur häxa*