• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nja har fortfarande ont huvudet och känns som om jag har en burk över huvudet. Hör jättekonstigt på ena örat, brukar få "öronsymtom" när jag har migrän men aldrig så här som nu... jättekonstigt. Känner mig yr ibland oxå och mår lite illa då och då. Skumt. Och hypokondriker som jag är så har jag vid det här laget inbillat mig det mesta.

• Frujj

Jag har inte tagit dom. Man "får" inte det när man ammar sa hon när jag ringde igår och de rekommenderar bara alvedon, i värsta fall Panocod. Har dom hemma men läste på Fass att barn som ammas när man tar Panocod kan få massa symtom, typ bli allmänpåverkade mm. Inte så trevligt. Men det är väl pest eller kolera, eller så får jag pumpa o ha mig.

• Frujj

Nä, alvedon är som att äta hallonbåtar ungefär. trist nog. funderar på att om det fortf sitter i på måndag ringa vårdcentralen då o be o få en tid. För det här konstiga i öronen oxå. Brukar ju inte hålla på så här länge?!?! O hittills har jag inbillat mig allt från vaxpropp till alla andra former av otrevligheter som kan drabba en

• Frujj

Linum: Trevliga arbetskamrater du har!
    Det sällskapet hade jag inte tackat nej till (om det inte hade varit för.. aaaaaaaaaaaaatchoooooooo!)
    Linum igen: Jag tillhör dom där som inte gillar att knapra en massa tabletter, inbillar mig att jag kommer få alla biverkningar man kan så jag brukar hämta ut receptet o så lägger jag pillerasken nånstans o tänker att jaja huvudvärken går väl snart över, nu har jag tabl hemma ifall jag måååååste. O så höjer jag ribban hela tiden tills jag gnällt huvudet av folk i min omgivning... hehe kanske inte så bra det heller. Men det lät inte så trevligt att vara sjösjuk av Panocoden... urk! Läste på fass om panocod och amning och där stod att man skulle hålla koll på barnet om man hade tagit panocod så att det itne blev slött osv. Hua mig! Då får man ju huvudvärk av att oroa sig istället!!

• Frujj

... o sen funkar det ju inte att gå runt som i en dimma när man har två små hemma.. hmm undra hur de tänker eg när de skriver ut sånt..?

• Frujj

Linum igen igen: Vad jobbar M med nu?

Nu har jag o lilleboo varit på babymassage, himla mysigt!!

• Frujj

*muttrar* Jag står fortfarande i kö.. verkar vara en omöjlighet just nu
    Madonna alltså

• Frujj

Ab: Hur gjorde du, satt du snällt o väntade i kön eller uppdaterade du sidan hela tiden?

• Frujj

Ok nu ger jag upp o åker till coop istället

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas