• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Nibla: Vart ligger Stenkullens kyrka?

• Carma07

Nibla: Har hittat kyrkan på kartan och jag tror inte det är problem med buss dit om jag inte kan ta bilen. Har mailat dig resten ang sångstunden.

• Carma07

Halloj i stugan

Håller på att koka smakportioner att frysa in. Morötterna var på väg att bli dåliga annars så jag kan lika väl testa och se om hon tar min mat.

Idag ska vi testa sångstunden och se om det är något att ha. Spännande!

Nibla: Hade du problem igår när du letade efter bakgrund. Jag kommer inte in på sidan längre utan jag får upp en ruta om att logga in?

Tezz: Allt är bra här. Har du fått tag på Nides ännu om tid på lördag?

• Carma07

Nides: Vinkar och ropar HEJ tillbaka. Hoppas allt är bra med dig.

Urk, jag tror mensen redan är på väg tillbaka. Verkade så igår och nu känns det som om mensvärk är på gång.

• Carma07

Det försvann tack och lov. Förhoppningsvis falskt alarm.

Klockan 13:00 ska vi iväg och testa på sångstund och lilltjejen sover som en liten gris. Undrar just hur sur hon blir om jag väcker henne.

• Carma07

Ab: Krya på dig.

Nu smiter jag iväg. Vi kanske ses i em.

• Carma07

Tillbaka från sångstunden. Lilltjejen verkade tycka om det, men var fullt upptagen av de andra idag. Blir roligare sedan när man lär sig sångerna lite bättre. Men trött blev hon och nu sover hon som en stock igen.

Frujj: LO betyder LayOut och är en scrappad sida.

• Carma07

Nibla: Det gör absolut ingenting. Man väljer den första man tycker om annars försvinner man på den sidan.

• Carma07

God förmiddag!

Nibla: Jag har lagt ett gott och enkelt recept på lax i bloggen. För övrigt den du åt hemma hos mig i somras.

Frujj: Men vi är väl din livlina. Ja, usch det var riktigt jobbigt att gå över tiden. Åtta dagar har jag för mig. Varje dag kändes som en vecka. Och så dum man är egentligen eftersom man visste från början att det troligtvis skulle vara så och ändå trodde man att bebisen skulle komma tidigare.

Frujj igen: Tycker absolut att du ska fira stort att det är tio år sedan du slängde ut det puckot. Vi-vet-vem verkar inte ha alla hästar hemma. I år firar vi lite trevligare saker nämligen att det är tio år sedan som vi blev tillsammans.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas