• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Och här kommer min tredje positiva

3. Tröjan jag köpt till lilltjejen på Tradera kom idag och är jättefin.

• FruTez

Abbe: Jag har väntat flera 15 min. omgångar på ticnets hemsida utan att komma fram... att det kan vara fullt i kön nu? Flera timmar efter??? Jaja... det är inget som jag prioriterar jättehögt, men det hade varit kul att gå om det fanns tillfälle!

• FruTez

Är rad 1 högt upp eller långt ner i en sektion på Ullevi??

• FruTez

Nä... nu lägger jag ner för idag, hej då! *vinkar*

• Nibla

God Mörrning!

Börjar genast med dagens lista:
    1. Vi ska åka till hembyn och träffa kompis, mormor & morfar och mina föräldrar
    2. Både jag och L är på strålande humör
    3. Började måla L's rum igår, en och en halv vägg färdig. Det behövs FYRA stryk!!

• Ab fab

igår berättade en av mina vänner att hon o hennes man skall separera efter 8 år tillsammans, 5 år som gifta o en 6 årig son. Blev jätteledsen så efter träningen gick jag hem o kramade R

• FruTez

Abbe: Alltid tråkigt när personer man känner separerar. Hoppas R blev extra glad av kramarna!

Dagens 3 positiva:

1. Ska fika med en vän ikväll
    2. Jobbar i receptionen med en extra trevlig kollega idag
    3. Trots att jag har ont i nacken, lätt huvudvärk och magen känns bubblig så är jag på glatt humör. Troligvis pga. de andra 2 positiva sakerna!

• Ab fab

Han ville väl andas ibland

Skönt att höra att du känner dig pigg fru T. Jag får väl titta ner o kolla om du sitter o kvittrar i receptionen

• Carma07

Godmorgon

Ab: Vilka tråkiga nyheter med din väninna. Förstår att du åkte hem och kramade maken. Det hade jag också gjort.

Dagens lista. Sitter fortfarande lika långt in. Vill bli piggare så vägen till min positiva lista blir lite kortare. Men iaf;

1. Jag har också en dotter som är på strålande humör vilket är smittsamt.
    2. Ska promenera med en av de andra mammorna i gruppen idag.
    3. Jag hoppas jag kan övertala henne att fika semla efteråt på fiket vid byns torg.

• Bauti

Hej

Väntar på att låssmeden skall komma. Ny dörr får vi först om 5 v. Men den blir en super säkerhetsdörr.

Sedan skall jag hem till lillasyster för lilla vovvev Diva är på besök där. Undra hur Linus kommer reagera???
    Jätten och Goliat

Tre positiva
    1. Det ligger is och snö på sjön
    2. Jag skall få träffa Diva (någon rekordeligt att krama)
    3. Bara 3 dagar kvar tills P kommer hem

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas