Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Inget kul när folk går isär. Men kanske nyttigt för en själv ibland. Så man får upp ögonen för det man har. Grinar inte lika lätt på småsaker osv.
Godmorgon!
Härligt att det snöar lite ute. Jag gick förbi en hög granhäck på väg till Ws dagis och det lät "frrrrrrrrr frrrrrr frrrr" i den när de kalla små snöflingorna landade på den stelfrusna granen
Tråkigt med väninnan, Ab.
Idag ska jag till ÖNH med lillebror, han ska göra en efterkontroll på sina öron efter öroninflammationen han hade före jul.
Ingen som bara råååkar känna till nån pysselwebshop som har 15x15 kort, ljusblåa i "handgjort" papper (sånt papper som är lite mjukare och lite lite fnasigt i kanterna?) och ljusblåa hjärtbrads... ? Orkar inte åka in till stan och shoppa och den affären här nära mig har tyvärr inget.
Frujj: Det verkar alltid snöa hos dig. Just sådant papper har jag ingen koll på. Du får surfa runt lite.
Just nu får jag stryka nr 1. på min lista. Humöret är inte så strålande längre.
Carma: vad hände för att humöret skulle rasa?
*piggar upp dig igen*
Ja vi bor på en kulle o det brukar vara lite lite kallare här så regnar det nere i området så snöar det här Inte på sommaren då men...
Frujj: Det var dags för en tupplur så jag förväntar mig att nr 1. snart är tillbaka på listan. Och jag passar på att ta mig en kopp kaffe och hoppas det hjälper mot min huvudvärk.
Skönt nu när hon äter vanlig mat. Då kan jag snart kanske ha en egen spadag.
Hello mina damer...
Ab: Usch va tråkigt med vänninan.
Frujj: tyvärr har jag inget vidare koll på papper online.
Själv hostar jag för fullt här hemma. Pratade med vårdcentralen efter att Bauti skrämde livet ur mig. Men eftersom jag inte känner mig feberig så är det nog ingen fara. Jag skulle höra av mig om det blev värre.
Jag få väl börja o fylla i listan med.
1. JAg har fått beslut ifrån A-kassa.
2. Ska träffa min handledare på Trygghetsrådet nästa vecka. ÄNTLIGEN.
3. Jag gillar när det snöar.
Oh va roligt att du får gå på Trygghetsrådet. När jag var där var de så bra och hjälpte mig enormt mycket. Gick alla kurser jag fick- CV, retorik .. you name it
Nides
Det var inte meningen att skrämma dig. Men vänninan hade heller inte feber. Hon var i så dåligt skick att dom var på väg att lägga henne i resperator.
Själv tyckte hon att det var bara lite hosta. Inget att gnälla över.
Bauti,
Ska avvakta tills ikväll annars är det bara o bege sig till axcess akuten. Gillar inte att gå till doktorn.
Ab, det ska bli spännande o se vad jag kan få få hjälp med på TTR.