• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Tez: Jag tycker inte heller att du är fet utan tycker du är vackert kurvig som man ska vara. Listorna ska bara vara en vägledning men jag tycker de är missvisande. Enligt dem så är jag överviktig.

• FruTez

Carma: Oj, överviktig? Du som är så himla fin? Du ser ju precis ut som vilken vanlig vacker tjej som helst juh... Jag säger ju det.. Dessa jädra BMI listor är väldigt missvisande!

• Carma07

Tez: Jag vet inte om vacker (men tack ) men jag tycker att jag är helt vanlig och normal.

Ab: Ja, till en början iaf. Får se vad de säger hos gyn, men bm trodde att det kunde ta tre månader innan jag fick komma dit.

• Ab fab

3 månader till en gyntid? va korkat. kan du inte gå till Uffe - dr du varit tidigare?

• Ab fab

3 månader till en gyntid? va korkat. kan du inte gå till Uffe - dr du varit tidigare?

• Frujj

Godeftermiddag!
    Idag har jag varit på babymassage, jättemysigt Sen blev det långpromenad hem och en extra sväng så jag slapp gå hem för o vända innan jag skulle hämta W. Häääääääärligt väder idag måste jag säga! Älskar när det knarrar lite under fötterna när man går. Eller under skorna menar jag

Carma: Vad jobbigt med problemen efter förlossningen, hoppas du får en bra gyn som kan rätta till det igen. Oj kan man få eksem där det visste inte jag

Mina dagens tre positiva:
    1. Jag har varit på babymassage och fått lite kontakt med en tjej som bor här i vårt område som mer än gärna ville ha en promenadkompis Kul för jag är lite seg på att komma ut själv.
    2. Det är snö ute och det är kallt härligt väder. Kanske skulle man flytta fram julafton till nu istället?
    3. Jag känner mig lite glad bara sådär. Trots värk i axlar och rygg efter att ha suttit konstigt på massagen.

• Frujj

Imorgon tror jag att jag ska ta mig en utflykt till Kortmakaren i förorten, hon verkar ha det pappret jag letar efter, ringde och frågade förut.
    Usch maken har fått värsta ögoninflammationen, kom hem i måndags och hade ont i ögat som bara blev värre. I tisdags hade han jätteont och var helt svullen runt ögat, så jag tvingade iväg honom till Acessakuten där han fick ögondroppar. Verkar dock inte som om de fungerar, han har fortfarande jätteont och måste lägga sig och blunda och kan inte röra ögonen (alltså vrida huvudet och titta åt ett annat håll) för då gör det så ont att han tjoar till. Är det verkligen normalt??? Trodde dropparna skulle hjälpa ganska fort.

Nides hur står det till med hostan?

• Frujj

På tal om att göra om, ingen som har tips på var man hittar en tapet som utgått?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas