Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Jiddrar va det snöar nu! Jättefint!
Nibla: Jag har tagit samma beslur fast jag hoppar över brödbaket. Det är så mysigt att greja inne när det snöar ute.
Tezz: Kinesen var aldrig ett smeknamn - det var ett missförstånd...
Mina missar snarkar så det står härliga till i gästsängen. Mysisar.
Abbe: Du HAR stort kök!
Hur gör man för att få en sådan lista som tex. Nibbla och Frujj har på sina bloggar, där man ser vännernas bloggar och den som är senast uppdaterad hamnar högt upp? *letar*
Carma: Jag åker inte till kortmakaren idag. Vill inte (eller "orkar" inte) släpa ut två ungar i det här snövädret och mecka in dom båda två i en affär full med pysselsaker, låg och funderade över det igår och kom fram till att det är nog bättre och lugnare för mig att åka dit när jag har W på dagis. Ingen panngubbe idag dock, han kommer på onsdag och kollar vad som är fel.
Underbart med snö!
Vilken tid skulle du til bvc på ons, Carma? Kanske tar en tur till kortmakaren då ist, innan panngubben hittar hit *funderar*
Tez,
Du går in på Layout, klickar sen på "mina vänner" i listan. Då poppar det upp en ruta, i den finns en några boxar som du kan klicka i, tex "senaste objektets rubrik" och "datum för senaste uppdateringen".
Hej
Min kunde bokade av idag. Hon hade fått magsjuka. Då vill jag ändå inte ha in henne.
Så dagen består av
1. duscha
2. sjukgymnasten
3. Maxi
4. köpa nu akryl pensel
I morgon kommer P hemm.Tro det eller ej men jag saknar honom faktiskt. Det är så skönt att få känna den kännslan.
Han borde åka bort offtare
Att ta sig till sjukgymnasten kommer att bli kul. I förd foppa tofflor. NOT
Bauti: Vilken sjukgymnast går du till?
Hmmm, låt mig tänka.
Jo, Krokslätt ( i samma hus som vårdcentralen) hon heter Therese. Allt jag vet än
Jaha. Jag går till Aktiv sjukgymnastik inne i Mölndals Centrum. De är kanonbra!
Man kan väl säga att dina dag består av 4 positiva saker