Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
tråkigheter? hoppas de är lösbara
Ab: Jag hoppas det. Känns ju hopplöst just nu, men blir väl bättre med tiden kanske.
Vad är det som är hopplöst? Hoppas de kan hjälpa dig
Nu blir man ju lite orolig!
Carma: Vad är det för fel?
Carma: Va är det som är fel? Hoppas det inte är nått allvarligt? *orolig*
Nej, det är inget allvarligt. Dels så är det en liten skinnflik som blev över efter lagningen som ligger och svider och stör som hon kan ta bort. Jag känner mig som en hopskruvad ikeamöbel där det blev en skruv över. Och dels ska hon kolla ärrvävnaden efter all lagning. Tampong var inte ens att tänka på utan att det gjorde ont.
Så då kan ni tänka er vad ont det gör att försöka få igång ett sexliv igen.
Jag vill inte skrämma er, så ni som planerar barn måste tänka på att vi INTE är ett normalfall.
Uhuuu.. Låter inte bekvämt. Hon kan säkert laga dig igen så att ni kan mysa.
Jag tror nog att de kan fixa det i slutändan eller att kanske mer läktid fixar det självt. Även om det inte är en tröst just nu och att det känns jättelångt bort. Men idag har jag inte planerat något utan har satt av dagen till att "sörja". Enda sättet att bli av med jobbiga känslor är att tillåta sig att ha dem. Då läker man snabbast ifrån det.
jag hoppas verkligen hon kan hjälpa dig. Bra att du söker hjälp- allt för många kvinnor lider i tysthet
Abbe: Har du sett?
www.gt.se/nyheter/1.1471899/bankranare-jagas-i-goteborg