Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
synd. men skönt att du bestämt dig att fixa dem efteråt
Nides: Nä, förresten, jag såg ingen man med blå påse eller nått skumt överhuvetaget. Va spännande det hade varit annars. Tänk att få vara med och lösa ett brott! Hahaha! Har jag för lite spänning i mitt liv.... Hahha!
Försöekr få fram lite priser... förra gången jag gjorde det så var det inte hos plastik kirurgen så det kostade mig ingenting.
Nides, du måste verkligen höra av dig när du hittat nått bra ställe och fått fram priser! Jag vet att mina boobs kommer att bli som stora sopsäckar i framtiden, mer eller utan barn...
Vilken action det är i Göteborg. Nästan spännande ju.
Nides: Förstår dig ang brösten. Bortsett från tonåren då jag hade komplex för dem har jag alltid varit tacksam för mina små bröst. Dels är det lättare att dölja och dels att små bröst inte blir hängbröst. Eller trodde jag iaf. Nu har jag upptäckt att de kan de visst bli. Men de blir inte så långa.
Tillbaka från bm. Skinnfliken hade gått tillbaka av sig själv tack och lov. Men däremot har jag fått lite eksem (?) och det är det jag känner av. Hon kunde inte se något när hon undersökte mig men kunde känna att det var något där och skickar remiss till gyn. Det roliga är att hon rådde mig till något som jag och maken har skojat om med vår taskiga humor - nämligen att använda bedövningssalva. *fniss* Kul för maken - mindre kul för mig.
Jaja, känns jätteskönt att ha tagit det stora, första steget. Nu kan det bara bli bättre.
Så då fortsätter jag på min lista;
2. Det är ett underbart vinterväder ute.
3. Att jag äntligen har tagit det första, tunga steget.
´Jag hör av mig så fort jag vet.
Men om man får fysiska besvär med stora bröst kan man inte gå via läkare då och slippa betala jättedyra pengar. Eller är det svårt att få igenom det?
Carma: I mitt fall så skulle jag inte få förminskning för att jag väger för mycket enligt alla BMI listor... *hatar dessa listor* Ser faktiskt inte mig själv som fet, men enligt dessa listor så är jag just detta... FET! *morrar*
Carma: Va skönt att få lite positiva besked och att fliken läkt av sig själv!
carma: det var så jag gjorde förra gången. Gick genom skolsystern faktiskt. Men jag tror att det är svårare nu för tiden. Dessutom så är det lång väntetid. Jag fick vänta 14 månader och då var det i Halmstad.