• pavar

Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?

Hej alla blivande brudar!

Jag och min m2b kommer att åka på bröllopsresai juli eller Augusti 2009. Vi skulle väldigt gärna vilja ha tips på vart vi kan åka. Vi skulle kunna tänka oss en kritvit strand och turkost vatten, och där maten är ljuvlig. Sen vill vi även kanske kombinera resan men att sista vecka av resan kanske åka till någon storstad.

Någon som redan bokat sin sommar bröllopresa? Vart och vad ingår?

Kom gärna med tips. Tusen tusen tack!!

• Svar på tråden Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?
  • älskarlivet

Kreta kom jag på på rak arm.. Har varit där och på Kalymnos, men Kalymnos har stenstränder. Vi ska till Samos och där är det också stenstränder.

pavar skrev 2009-01-06 19:48:01 följande:
    Finns det någon grekiskö som e supermysig och romantisk? Nån som vet? Med jättefint hotell , sandstrand osv?
  • pavar

ok men det ser fint ut där. Googlade lite =)

• Pärlan2009

Vi åkte till Rethymnon på Kreta i oktober. Otroligt härligt och jättemycket mysiga restauranger i Gamla stan. Lätt också att hyra bil och köra runt och hitta ännu mer fina ställen att mysa på!

• Anna13

Samos är nog den finaste ön jag har varit på i Grekland. Liten och med många mysiga stränder och romantiska restauranger. Man ska dock bo i Kokari.

• älskarlivet

VAd bra att vi sak till Samos och bo i Kokkari!

Anna13 skrev 2009-01-08 21:11:40 följande:
    Samos är nog den finaste ön jag har varit på i Grekland. Liten och med många mysiga stränder och romantiska restauranger. Man ska dock bo i Kokari.
  • totte38

vi funderar på kryssning, tycker det låter kanon och så får man ju se flera olika städer på en och samma resa man kan ju om man vill även lägga till en veckas sol och bad innan/efter kryssningen....

Tycker heller inte priserna är helt hutlösa med tanke på att de är all inclusive...

• Jen09

EmMa09 Har du nån bra länk om Curacau? Kan du berätta lite om det? Vilken resebyrå åker ni med?

• anja1661
    pavar skrev 2009-01-06 19:48:01 följande:
    Finns det någon grekiskö som e supermysig och romantisk? Nån som vet? Med jättefint hotell , sandstrand osv?
    zakynthos älskar jag!!!
  • anja1661

vi åker nog till bulgarien eller grekland...inte bokat än

Svar på tråden Ni som åker på bröllopsrea i Juli-Augusti 2009 vart åker ni och vad får ni betala?