• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • SweetSun

tx2; ja helt sjukt vad tiden går fort!!

• Tx2

Mmm, längtar. Om vi är gifta vill säga

Tack Tizia o Danielaa. Kul att få ett ansikte på dig Tizia. Och som alltid så får du mig att bli glad Danielaa.

Påsk imorgon?

• Danielaa

Tx2: Tack de samma! Alltid lika glad efter våra dejter!

Tizia: Jättekul att ses idag! Så roligt att få ett ansikte på nicknamen här. Hoppas du kommer me på fler träffar så du inte blev ivägskrämd...

Om en månad smäller de ja! (För er båda!) Lite avis e jag nog allt på er som har de så snart, men som jag sa idag, tänk va ja hade fått stressa nu om de va dax så snart för oss oxå!

Påsk imorrn Skille? Nu e du allt ute å cyklar va?
    Hur gick de på fotograferingen idag? Några smakprov sen?

Angelica: Hihi, historiskt ögonblick när man får posta sina bröllopsinbjudningar! Har äntligen fått lite adresser som inte gick hitta på nätet. Att de ska va så svårt ibland då...! :-/
    Men snaaart e alla adresser skrivna (imorrn hoppas jag!) å då ska dom på lådan!!

Natti natti tjejer! Puss å kram!

• skille

Jeg tar påskeferie i dag akuratt 1130. ergo påske.....

Tror det gikk bra med fotgraferingen:)
    Var så trøtt at ejg sovnet på soffan etter på og har sovet til kl 6 i dag tidlig hehe

• hummle

haj haj!

snart så e jag inte ensam om att vara gift i gänget VA KUUUL att d snart snart e dax för er m, en efter en.

tx2: 1 månad kvar SHIT va tiden flugit iväg!!! o hur går d m vf? du e otroligt cool, inget stressar dej?!

teapot: sarajevo! hoppas du o eleverna har d bra iaf.

äntligen: woho... snart postade då, en milstolpe! ska snart in o kolla om du lagt upp foton

skille: vart fota ni? o visst får vi tjuvkika sen på nån bild eller två?!

danielaa: snart e d ju dax för er m passa på o njut, planera o LÄÄÄNGTA! d e nått visst m o längta efter dagen o vips e den där för gisses va d går fort...

baver: london! nice, hoppas ni har trevligt

ja tjejer imorgon har vi varit gifta i 4 veckor... 4 VECKOR känns fortfarande som igår ju. o självklart ska vi fira men d råder delade meningar här, bör man fira 1 månad exakt på datumet lr gå efter veckorna? vad tycker ni? så nu ska vi fixa tackkorten o sen så ska vi bestämma om canvas tavlor.

ha en fin helg så ses vi för hoppningsvis på nästa träff

• skille

Da har vi fått noen kort av peter og jeg har forelsket meg i ett kort spesiellt! Super happy:) Jeg vet at våre bryllups kort kommer til å bli SUPER bra.

• Tizia

Hejhopp =)
    Tx2 & Daniella, tack för igår =) Superkul å ses å babbla bröllop =) Kommer definitivt med på fler träffar !!

Hummle: Grattis till 4 veckor =)) Tiden går fort när man har kul !

Nu sak jag iväg å prova min klänning som för första gången förväntas att passa =)

• Tx2

Hummle: Jo, jobbet stressar mig! Men bröllopsplaneringen vet jag ordnar sig. Krisar det sig har jag ett gäng att delegera till. Tex så löste det sig med vf. Han ringde idag så nu har vi bokat in en träff med honom veckan innan bröllopet. Se, jag behövde inte oroa mig i onödan!

Nu skall jag iväg och hämta min ring. Längtat i fyra månader nu.
    Mamma skall komma förbi på söndag så skall vi se om vi behöver göra något med klänningen.
    Och i helgen hoppas vi att grillen kommer fram!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!