• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • hummle

teapot: tack så mkt för igår. muffinsarna va urgoda o sällskapet toppen.
    ja tack självklart oxå t tx2 o myrmor samt myra

äntligen: villket pris för pjuks, d du. ska in i kika om du lagt upp bilder än

har försökt mej på att göra en såndär skiva nu m favoritlåten o bilder från dagen. åååå va fint d blev men jag får nog mecka ett tag t ts d blir sådär perfekt...

vill passa på o önska er en trevlig helg

• Teapot

Åh, tack själv för igår! Som alltid så mysigt att träffa er Är helt sjuk av längtan efter bröllop nu när jag sett dina bilder hummle! Så fina ni var på er dag!!! Har för övrigt bjudit hela arbetslaget på överblivna muffins idag

• Tx2

Teapot: Tusen tack för igår. Ni bor jättefint och du var grym i köket. Mer fika åt folket! Kan bara instämma, supermysigt att träffa er!

Hummle: Åh, vilka fina bilder det var på er två. Du var otroligt vacker! Känns bra att veta att vi har samma fotograf när det är dags för oss, synd bara att vi inte är lika fotogenica (hur stavas det?)

M2009: Ha en toppresa! Vill höra allt om snyggingarna och se kort på Bruce.

Angelican: Mycket bra pris. Får oxå kika in o se om du lagt upp bild.

Fick mail om att mina bubblor var på väg från usa nu. Hade tur att jag lyckades få dem billigare (halva priset, vilket är bra när dollarn stack iväg) och att en vänlig person kunde tänka sig att ta med dem hit för mig så vi slapp skicka dem med posten. Hoppas att dem är lika söta som jag tror. Så om någon är sugen på såpbubblor så har jag några extra. Fast jag skall kanske inte ropa hej förrens jag har dem...

• SweetSun

har grälat med mor idag *suck* Brudens mor som hon är vill hon lägga sig i och gärna vara den styrande handen, så det blev lite höga röster från den här änden

• anniv82

Får man lov att hänga på här gifter oss 11 juli i lundbygamla kyrkaoch festen skall vi ha i Warta gården...

• Tx2

Sweetsun: Trist att ni fortfarande har olika syn på vem som planerar bröllopet. Stå på er!

anniv82: Välkommen hit. Här surrar vi bröllop och en hel del annat.

• Tx2

Weee! Fem veckor kvar!

Myrmor: Hur gick lägenhetsvisningen? Var det högst upp i huset?

• Tizia

Hejhopp ! Hoppas ni hade kul i torsdags !
    Usch blir så deppig att jag aldrig hinner vara med.. Men just nu e d stressigt å snart lugnar d ner sig lite och då !!! Risken e väl att jag hunnit gifta mig innan bara..
    Nej så illa ska d väl inte va !
    Har ni planerat ngn träff snart igen ?

Hummle: Va kul att du e nöjd med bilderna ! Vår fotograf hoppade av igår så nu står vi utan =( Hade ni ngn bra?

• blivande fru hollander

hallå på er alla

lördag morgon,, svensexa för min blivande idag.

Och då har jag tid att vara här ute . Nu är det 3 veckor kvar. 18e april smäller det.

Har följt tråden ett tag utan att skriva , undrar om någon vet Var " im yours " är?

kram på er allihop

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!