• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Teapot

hummle, bröllopsbilder! JA!!! *hoppas*

• Danielaa

Kollar bröllopsresor... Aaah, drömmer!

• Carolina1979

Hej tjejer!

Har inte varit inne här på länge nu, så jag har ingen riktig koll på vad som har hänt - men att hummle blivit fru har jag märkt - stort GRATTIS, hoppas det gifta livet är underbart

Den 21 februari (dagen före BF) kom vår dotter Isabella till världen, världens sötaste lilla tjej såklart
    Dagen efter vi kom hem från BB blev Oliver magsjuk, och sen även jag och Jonas, Isabella klarade sig iallafall som tur var... nu är det förkylning som gäller här hemma, Oliver var först ut även här, och imorse var det min tur... nu under kvällen låter även Isabella lite snorig - hoppas det blir lindrigt på henne!
    Såå - nu vet ni iallafall varför jag inte haft tid att uppdatera mig ordentligt här inne... den 1 april flyttar vi och kommer då vara utan internet i 2-3 veckor men sen, när flytten väl är klar - då kan vi äntligen fokusera 100% på bröllopsplanering! *längtar*

• skille

Ett lite forslag....
    Hva om vi møtes på centralen og går til ett mysig sted??? Klarer ikke helt å se mysfaktoren av å sitte rundt masse alkiser...

• Teapot

Håller med skille om mysfaktorn på centralen Vi behöver kanske inte gå så långt bort? Jag menar, fröken Ohlson ligger ju 2 min promenad därifrån?

Carolina, på sin plats att gratulera till tillökningen då!!

• Myrmor

Blue är visserligen inte ett sånt hak där alkisar hänger, har ni varit där? Men vi kan väl ses där och promenera nånstans om vi inte trivs när alla kommit (även om jag lägger in ett veto mot fröken ohlssons, dyrt, dålig mat och knökfullt )

• Myrmor

och - jag glömde- grattis carolina!!!:-d

• Teapot

Okej, kanske inte ska döma blue på förhand - men det var ju inte alkisarna jag var rädd för, snarare stressen som nästan går att ta på på centralstationen! Men vi kan väl avgöra när vi samlats!?

• Tx2

Grattis Carolina!

Fast inne på fiken är det väl ok? Har haft en hel del bt-träffar på espresso house. Och inte sett så många alkisar på centralen som jag passerar dagligen. Jag röstar på centralen då det är därifrån jag åker hem...

Blir TUR-mässan till helgen, skall kolla på resor till Bali o Guadelope.

• SweetSun

ja jag kan gå med nånstans om vi samlas på centralen först, men det får inte vara för långt, klarar inte det med mina ben..

Om det går bra med centralen så röstar jag för det

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!