• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tizia

Tx2: Jag HOPPAS att våran har koll på datumet !! Min syster känner vaktmästare på kyrkan där vi ska gifta oss och hon hade inte hört ngt om ett bröllop den 2 maj !! Frågade prästen jättenoga å han kollade i sin kalender men jag blir ändå nojjig.
    Skrev en kom i håg lapp till honom med våra namn datum etc. =)

• baver

nu måste jag bara retas lite...var nämligen på en väldigt rolig hockeymatch igår kväll hehe

hoppas att stickandet gick bättre tx2

• Myrmor

Ska försöka rda mig loss i kväll (har egentligen 1000 saker att göra, lägenhetsvisning imorgon och här hemma ser det ut som om någon bombat loss totalt). Men vore mys med lite brudsnack, och att lämna ifrån sig sprit till tx2 och overaller till hummle

• hummle

myrmor: overallerna saknar vi inte en så d e ingen brådis. men d e ju klart trevligt om du oxå kunde dyka upp

nä ska springa ut nu m lillan, ska hem t tärningen o fika m hennes "lilla". så jag kommer se ut som sju-svåra-nödår bara så ni vet hinner inte hemom innan vi ses hos teapot utan knatar runt på stan o shoppar lite så jag inte bli super tidig.
    kom iaf ihåg nyss att packa ner skivan från fotografen annars hade jag kännt mej bra dum...

tjingeling

• skille

Torsdag neste uke kommer Peter hjem til oss han skal ta bilde som vi skal ha foran på festprogrammet.
    Vet ikke helt om jeg kommer i kveld, har litt for mye som må gjøres før helgen.

• Äntligen 090822

hej hej

här skrivs det
    Här är en som är sååååå trött...
    Jätte kul på nya stället, men hjälp vad grejer som ska in i lilla huvudet...
    Har ju jobbat som USK innan och nu är det kontors arbete = mycket dator olika program... o då är det inte Windows o Photoshop direkt

Så ja, nej ingen Angelica på träffen idag, är helt färdig... shit värsta urbangaren är jag *sorry*

Igår så fick jag köpt mina skor...
    Ska fota sen och lägga upp så nöjd... guldiga glittriga festliga lagom klack!! !!
    och 199.-

Tack snälla ni för peppningar ang SB.... men nja... ja ja V tycker jag e fin men bekväm... nja... tur att vi är många

Puss i pannan på er alla

• Teapot

Ska bli kul att se er i kväll! Vi fikar och pratar för er andra också, synd att ni inte kan men det kommer ju fler tillfällen

• Tx2

Inte bara vår vf som är virrig...

Baver: Jag hoppas att det går sämre för ditt lag idag..

Myrmor: Yeah, bäst att du kommer loss och lämnar spriten då du inte har så stor glädje av den

• SweetSun

jag försöker med den 2 april! ni får ha det så skoj ikväll!!

• M2009

Heeej!!! Sitter på Arlanda o väntar på försenat flyg :) Snart på väg..... och förutom tidigare planerna så har jag hittat ytterligare ngn att träffa ;) Fick nr till en snygging som kommer vara där samtidigt - oxå i samma "branch" *fniss* Vet vad som gäller i år!! Må bäst!! Vi hörs och Ses :) Puss o Kram och njut av planeringen!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!