• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • skille

Hummle: hva syns du om bildene??

Nå har jeg gjort ferdig bordkortene OG funnet den perfekte tiara, på glitter av alle steder.
    I dag er det akuratt 2 mnd igjen, og jeg begynner å få lettere panik over å ikke ha provat kleningen siden august... jeg vet jo ikke om den passer lengre...

Jeg har tilog med klart å trene litt... har syklet 6,4 mil sist uke. Don har ligget halv død hele helgen og Andreas tror jeg har blitt syk.... "hvilken idiot står opp kl 0500 på en lørdag for å sykkle" og jeg svarer jeg fikk ikke sove...

I natt har jeg sovet utrolig dårlig, jeg har drømt at jeg har stemplet masse saker hehe. bordkort, festprogram, kirkeprogram.

Vi har fortsatt ikke fått noe VF og det irriterer meg litt..

Håper dere har hatt en fin helg:)

Angelica: så bra du endelig fikk ditt frieri:)

• Tx2

Och jag får inte tag på vår vf. Får nog börja tokringa snart.
    Vad bra du är på att ta tag i träningen. Jag har inte provat hela stassen än, får försöka locka hem mamma igen så vi kan kolla på hur vi skall göra för att fästa släpet el om längden är ok. Men vill ju ha min grymma snörare tillgänglig oxå och han är uppbokad mycket nu.

Ja hummel, hur har det gått med bilderna?

Artist, skall se om jag hittar länkarna hemma ikväll. För att bli av med blinkande röda kan man göra som jag. Deleta dem el ändra klartdatum...

• hummle

hej hopp

håller på o grejar m bilderna, får se om jag får t d ikväll när lite mer tid finnes

skille: va duktig du e m träning *applåderar o hejar på* har klänningen snörning? i så fall e d lite enklare om den inte skulle passa. o drömmarna e underbara innan man gift sej, skrivit upp d jag kommit ihåg när jag vaknat bara som minne hur hela jag påverkades. 2 månader SNART SNART SNART!

danielaa: hoppas du har/haft trevligt i norge

äntligen: passar på o grattar dej här m GRATTIS!!!

tx2: låter som en fin lördag m d allra bästa.

teapot: hoppas lördagen vart bra för dej m lagom mkt av allt

om nån vill o kan träffas nu i veckan, hellst torsdag, så funkar d för mej

• Teapot

Hummle, åhh vad härligt med foton!! Riktigt nyfiken Kanske får bli en torsdagsfika... ska kolla planeringen.

Angelica, låter helt underbart med frieriet!!! Kunde bara drömma om något liknande

Skille, du ska se att klänningen passar fint! Och med massa mil på cykeln kan det väl inte bli annat än bra? Jobbigt med drömmarna bara, men det hör väl till Konstigt att de inte ordnat fram någon VF... det kommer nog snart. Håller tummarna!

Jag hittade mina skor i helgen! Och S tyckte att det var bäst att slå till så nu är de inhandlade Ska lägga in bild på dem så fort tillfälle ges!

• Tx2

Torsdagen den här veckan tror jag att jag kan komma loss. Hade varit superkul att se bilderna.

Jajust det, hur var det i lördags Teapot? Grattis till sko-shoppandet.

• hummle

oj ska jag peka m handen i vår fika tråd? känns nervigt, vågar man... hihi
    jag knallar in o gör ett försök då

• Äntligen 090822

Hej hej

Tack för grattis han var så söt

Hummle nyfiken på foton!!!
    Tx2 nu närmar det sig med stormsteg!!! !!! Spännande

Håller fika listan öppen för mig et tag till, mega dunder förkyld och jag har ju börjat jobba lite igen...

Skille då vilken grej ut och cyckla mitt i natten och hur långt som hellst...

Tittade precis på mig själv efter ett skumbad och inser att min kropp är inte INTE SB material... shit pommes...
    HJÄLP

tekannan härligt att du hittat skor !!! Hoppas du hade en nice lördag!!

Har lite nytt att pyssla med som inte är bröllops pyssel.. vill men är så trött j*vl* förkylning *muttrar*

Hoppas att veckan har börjat bra för alla!!

P & K

• Teapot

Tx2 och Angelica, tackar som frågar! Det blev en riktigt trevlig kväll, söndagen var dock väldigt seg... både jag och min bror fick för oss att vi var ena riktiga trubadurer och drog igång allsång... vad får man allt ifrån?!

Och Angelica, du ska se att du ser riktigt bella bellissima (öhh, italiensk stavning, någon?) ut på SB

Har just lagt in en bild på mina nyinköpta skor. Ett ganska vanligt märke. Och vet ni vad modellen heter? WIFE!!! Det är ju som skrivet i stjärnorna

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!