• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Teapot

Tx2, härligt att ni är nöjda med blommorna! Vad gäller kostnader så verkar de ha en tendens att skena iväg... låter lyckat med lättdrucket vin också. Tror maten blir toppen!

Daniela, hjälp! Nu kände jag plötsligt ett behov av att knyta små rosetter kring bröllopsbubblor! Vilka idéer man får Men övertygad om att det blir superfint!

Angelica, kul med floristrespons!!! Hoppas din kalashelg blev lyckad. Och du, LYCKA TILL med "nya" jobbet!

• skille

Så i går på brollops programmet på tv3... Er så utrolig glad for at jeg slipper hun hemske blondinen som skal "guide" familien frem til ett bra bryllup.. Andreas var veldig klar, jeg er så super fornøyd med bryllups plaleggeren min:)... Ikke rart han er fornøyd han slipper jo å gjøre noe.. hehe
    Det er viktig at bryllupet blir sånn mna selv vil ha det!!!!

• Danielaa

Teapot: Haha, mend e blir ju så sött me lite rosetter å grejjer!

Skille: Jaa, såg oxå lite på programmet igår! Hur kan man låta sina anhöriga ta hand om all planering å man själv inte vet NÅNTING! Aldrig... Hon hade ju inte ens SETT klänningen innan de va dax å åka till kyrkan, tänk om de vore helt fel eller om den inte ens passade...! Nää, de skulle jag aldrig gå me på...! Å den där jobbiga blondinen slipper jag gärna oxå... *Chockad att folk går med på detta!*

Här e vi fortfarande hemma sjuka... Eller iaf prinsen e sjuk fortf. Feber igår å feber idag när vi vaknade igen...

• skille

Hellu mine vakre brudar!
    Vi får SB kort på høguppløst DVD....
    Blir kul å se dere på torsdag:)

• Äntligen 090822

hej hej

har varit på mitt nya jobb idag bara bra vibbar!!!
    Trevlig Stor och lill chef och den tjejen jag ska hänga i hop med

Så på onsdag börjar jag, 2 dagar i veckan min 1-2 månader sen ser vi om vi ska öka upp!

Dock efter en hektisk men rolig helg är jag heeelt slut nu och har en begynnande monster huvudvärk...

Fina presenter och god tårta Mums, inte helt fel att fylla 32 endå

Nu ska jag lägga mig och vila så jag ser om jag är i skicka att umgås senare idag som är planerat!

Skille toppen med SB !! !!! !!!

Ska bli så kul att träffa er alla på torsdag!!

KRAMAR

• skille

Angelica, hvilken kake var sjokolad kaken jeg hadde med?? Tenkte min kjære skulle få det jeg ikke klarte å spise opp...

• Myrmor

Tjoho!

Grattis i efterskott angelica, och grattis till nya jobbet!

Danielaa: Jag sjöng på ett bröllop där brudparets dotter åkte in på en pimpad rosa sulky (blommor och tjosan), kanske kan vara nåt?

Idag har jag fått se lilltvåan. 11+0 och bf 5 oktober, shit det är på RIKTIGT!!

Ses på torsdag!

• Tizia

Haloj tjejer !

Idag har jag testat soldusch inför bröllopet =) Kändes riktigt skumt men det verkar som jag blir brun (tar 6-8 timmar innan det syns) =)
    Imorgon blir det manikyr & testfärgning av håret & in till skräddare med klänningen =) Puh det börjar närma sig nu !

Har lite beslutsångest ang. bukett just nu.. Min m2b förstår inte alls problemet i att välja.. Funderar mellan en gammelrosa med pioner och liljekonvalj eller en helt vit/creme.. Vill inte se för "prinsessig" ut men det är kul med lite färg oxå..
    Vad ska ni andra har för buketter?

• Tx2

Min "bukett" kommer bestå mest av ståltråd, band och gröna nejlikor och brudorkidé.

Myrmor: Vad kul med tvåan! Grattis ännu en gång!

Angelica: Vad bra att det kändes bra på det nya jobbet!

• Danielaa

Angelica: Kul att de känns bra me "nya" jobbet!

Myrmor: Men gu va härligt! Såå roligt å få se dom små varelserna! GRATTIS igen!
    Pimpad rosa barnvagn skulle helt klart kunna va nåt! Ska ta mig en ordentlig funderare på de! Tack för tipset!

Tx2: Oooh den buketten ska bli kul å se, lite annorlunda, låter tokfint!

Nu e de snart natti natti, ska "jobba" imorrn, eller nja, föreläsningar hela dan men iaf!

Puss å kram, ses på torsdag!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!