• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Danielaa

Flickor flickor!

Brudbuketten, nu funderar jag plötsligt på en icke-traditionell hjärtformad bukett, istället för min runda stavbukett som jag hela tiden vart inne på...! Va tror ni om de? Me rosa å vita rosor i?

• Danielaa

Åså måste jag få "skryta" lite oxå...!

Har ju världens underbaraste toastmadame! Trots feber å sjuka barn så tänker hon på bröllopet å e ute å köper skrivbok för å kunna hålla ordning på allt inför bröllopet!

*Lucky me!*

Angelica: De e förresten Martina som vi ska ha som toastmadame!

• Äntligen 090822

Danielaa... jag har varit inne på hjärtformad nstan hela tiden så du har bra smak
    Martina, vilken pärla till Toastmademe du får!!!! Grattis!!
    Träffade henne en snabbis på mässan med lillskruttan!!

• Danielaa

Angelica: Men visst e de fiiint me hjärtform? Å enkelt å göra själv eftersom mammsen ska göra min bukett.
    Va ska du ha för blommor i? Beställer du eller gör du/nån du känner?

E sååå nöjd me Martina som toastmadame, känner mig så trygg att de kommer bli toppen!

• Teapot

Tack allihopa, ni är så söta!

Har precis kommit hem från mysig kväll på stan med tapas Han kan han, min man! Fick TRE par örhängen varav ett par jag hittat på mässan och pekat på. Nu ska vi mysa i soffan med varm choklad (spetsad ;))

• Danielaa

Teapot: Aah va mysigt! Smycken e alltid kul!
    Mys dig riktigt ordentligt nu sista timmarna på födelsedan!

• SweetSun

danielaa; nej blir inget band. De vi skulle ha haft skulle bara spela för dricka och mat typ och en symbolisk summa..så nåt sånt hittar vi ju inte.Vi tänker inte lägga nå mer pengar på bröllopet nu, som inte är inplanerat (det där får jag säkert äta upp..)

• Danielaa

sweetsun: ok... Hoppas de löser sig iaf då!
    Hittar bara nya grejjer hela tiden som vi bara "måååååsteee" ha...

• Äntligen 090822

Låter härligt Teapot med massor av örhängen!! Vam choklad och soffmys låter nice det med!!!

Daniela Snyggve klänningen du har köpt!! !!

om att hitta sådant man bara MÅSTE HA, I know... suck VILL HA ALLT typ.....

Började "på riktiigt" med inbjudningarna igår, allt är utskrivet, klippt och skuret.. men shit i h*lv*te vad piss tråkigt det är att sitta och mäta ut linjer 5½cm från nederkanten av kortet, för att sen fästa dubbekhäfftande tape o band... Ja vilken tur att det bara är ca 30 inbjudningar och inte 80 huha... *fniss*

Idag är det städa, baka och handla som gäller... dammråttorna skrattar åt mig, tja tvätt o saker över allt... Bläää... Hoppas jag får måååånga fina födelsedags presenter för besväret!!
    Har världens bästa vänner och syster som alla hjälper mig att baka tjohoooo

Nu ska jag ta frukost!
    hoppas att dagen har börjat bar idag för alla!

• Tx2

Sorry Teapot. Missade att gratta, så grattis i efterskott! Men nästa år kanske jag minns det, min mamma fyller år på samma dag. Får hålla med Angelican, bra månad men fel tecken

Danielaa: Tror det blir jättefint med hjärtformad bukett. Skall bli kul att se vad vi kommer fram till imorgon.

Vet inte om jag sa det, men vi träffade våra toastmastrar förra veckan. Kommer bli kanon. Och imorgon skall vi proväta maten o dryck. Skall bli gott.

Tizia: Vi har valt att sitta själva. Även om vi tycker om våra föräldrar så tror jag att dem får roligare på 50+ bordet då det är fler att prata med än den precis bredvid. Tänk stackars svärisarna som bara skulle haft en att prata med.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!