• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Teapot

Tx2, låter kanon! Verkligen duktigt att simma tre ggr i veckan! Själv masar jag mig iväg kanske två gånger i veckan till hoppis o skuttis... den här veckan blir det bara en gång. Så mycket annat på kvällarna! Som ikväll, jag och S ska ut o äta. Liten tekanna fyller år!

• Tx2

Tre gånger på tre veckor = en gång i veckan Har inte vågat trappa upp än. För mycket kul på kvällarna.

• Teapot

Ahaaa, läste lite tokigt. Men duktigt ändå tycker jag!

• Tx2

Tack! Det är duktigt för att vara mig.

• skille

Ikke lenge igjen til 1 april knis.... Shit og tiden flyr snart er det 23 maj..

• Tizia

Teapot: Kul att du gillade bordsplacerings hjärtanen =) Du får gärna knycka idéen =) Å grattis förresten =)

• Tizia

Usch jag har lite ångest över bordsplaceringen.. enligt vett å etikett ska ju min pappa sitta brevid mig men han e inte jätte pratig ¨å jag e lite ego å vill ha KUL på bröllopet ! Så nu funderar jag till att låta hpnörsbordet gå till nära vänner + syskon å så får familjen sitta på det bordet som är mittenstolpen på ett E.. alltså närmast oss om vi tittar rakt fram...vad tror ni om d..`?? Usch e sååå svårt !!!

• hummle

tizia: gör som NI vill! säger jag m allt mitt i bagaget... hade valt att ha d jag VELAT sitt brevid oss o inga andra. vett o etikett behöver man inte följa om man inte vill! våra syskon satt på borden närmst oss så som du beskriver. d e fritt fram o blanda hur man vill tycker jag, men d e jag
    jag hadegärna promenixat men bor i angered, inte så nära stan...

teapot: addat dej iaf, tillslut blev allt rätt ha så trevligt ikväll.

tx2: va skönt att jag e förlåten *torkar svetten ur pannan*

baver: GRATTIS t pjuksen, väntar på bild *nyfiken*

myrmor: hoppas nått passar myran

• Danielaa

Tx2: Låter ursött me små armband till tärningarna! Roligt me lite annorlunda... Men kan ju såklart bli lite kallt kanske utan lång ärm...

Tizia: Ursöta bordsplaceringar å ljuskoppar!

Sweetsun: Aah surt me band osv.. men måste väl gå hitta nån annan som kan komma? E ju iaf liiite tid kvar!

Hummle: Va e de som e galet vännen? Hör av dig om du vill prata av dig! daniela_helli_bragstad@hotmail.com (msn) hoppas inte jag får massa spam nånstans ifrån nu... Middag hemma låter väl som ett mysigt alternativ till första bröllopsdagen! Aah en hel vecka, tänk va fort tiden går... Men allt måste såklart firas!

Teapot: GRATTIS tekannan! Hoppas du haft en fin födelsedag!

Baver: Väntar spänt på bild på skorna! Så kul!

Själv e jag fortf genomförkyld... Vart hemma idag... *uttråkad* men blir till jobbet imorrn igen!

Nu ska jag snart natta lillprinsen! Hörs sen! Puss å kram

• Äntligen 090822

Thekannan GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Bra månad och tecken du är född i (fyller själv å fredag ) Men jag blir ju gammal tant

Skille och jag spånade på lite stämplar alternativt utstansat till hennes/deras placerings kort och ev till fest häften mm Hon hittade massor och verkade himlans nöjd! Vi i Smurf familjen hade tur att vara försökskaniner till två olika ev tårtor *Dreggel* du får komma när som igen Skille Smurfen var så lycklig idag att det fanns en bit kvar

Baver härligt med skor... Vill oxå hitta....

Danielaa usch för baciller skönt attd et finns ipren! Gå inte till jobbet för tidigt bara!!!

Tx2 presenter till tärningarna trevligt, jag har ju "bara" en tärning.. har funderat på om jag ska beställa et halsband av en tjej som är grymmt duktig på att pärla och ev armband med... specielt för henne när vi vet mer exakt vilken färg det blir på hennes klänning!

Myran tråkigt med sjuklingar.. sorry att jag inte har hört av mig om jacka helt försvunnit ur min hjärna... Tur att Hummlan hade!!!

Vad gäller bordsplacering så kommer i vara otraditionella/ettikettiga... men de som "bör enligt ettikett" kommer att sitta nära oss endå! det blir ca 10 bord med 6 pers på varje förutom vårt bord där vi sitter med tärning och bestman!

Nu ska jag sätta mig och skära ut fotona och börja sätta band på våra inbjudnings kort så kul!!!

puss o kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!