• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Myrmor

Nu har jag bokat ett annat band än mitt . Varken trummisen, kapellmästaren eller gitarristen kunde så vi fick tänka om. Blir till att spräcka budgeten för 734:e gången .

• Tizia

E d bara jag som typ BARA har bröllop på huvudet? Pluggar annars å d blir rätt försummat just nu kan jag säga... =(
    Tycker egentligen inte att d borde ta sån tid för allt på vårt bröllop e liksom "d vanliga" man brukar ha... Kanske jag som e långsam =) Men d e så mkt att hålla koll på !
    Hur känner ni andra ? Oxå helt uppslukade =)

• Myrmor

Förlåt hummle att jag stör i fru-yran . Men kunde jag komma och hämta overallen nångång idag? A kommer hem från jobbet vid 16 och jag har elev mellan 18 och 19 annars kan jag när som helst efter det. Gäller även jackor, var det nån som hittade en(vi åker imorgon bitti om bara myran inte blir sämre.. sjukt barn IGEN). Inboxar mitt mobilnummer till dig hummle, så kan du messa under dagen. Kram på er!

• baver

JAG HAR HITTAT MINA SKOR!!

klassiska vita pumps med liten peeptoe och smalt band runt ankeln och....en jätteblaffa till blomma vid sidan av hälen mycket mycket jag hehe

lägger ut bild när jag får dem

tizia fina bordsplaceringar

frugan!, jag röstar för trevlig plockmat hemma med gott vin

ha det fint i pysselsvängen alla, kram!

• Tx2

Hummle: Jag då, jag var oxå med på ett hörn på msn...
    Jag skulle ha valt att äta hemma och dricka något gott bubbel

Baver: Låter som snygga skor. Kanske kan pimpa mina med någon blomma på bandet.

• hummle

men gisses då herre gud förlåt tx2 SORRY!
    hahaha så jag snurrat ihop allt... ser nu på msn VEM jag eg har addat trodde d va teapot *skäms*
    men tack ska ni ha iaf för d har hjälpt ofantligt mkt

snart ska jag ut i d otroligt vackra vädret m barnen så får vi se om myrmor hittar hit

KRAM

• Tizia

E d ngn av er tjejer som e hemma på dagarna (pluggar mamma-ledig eller så..) som känner för å med ut å promenixa ibland? Älskar å va ute å gå å nu när våren börjar komma så vill man ju inte va annat än ute =)
    D e alltid kul med sällskap =)

• SweetSun

tizia; jodå tror jag bara tänker på bröllop nuförtiden, dels för det som gått lite snett, så jag tänker på allt annat som kan gå fel, men så tänker jag på hur det ska bli och hur underbart det ska bli.. så det snurrar runt runt hela tiden!

Jag är hemma större delen av dagen men jag bor ju så långt utanför stan, så nåt promenadsällskap kan jag tyvärr inte vara....

Underbart väder idag!!

• Teapot

hummle, har inboxat dig min MSN IGEN eftersom jag tydligen lyckats skicka fel igår *typiskt* Så kan jag stötta på riktigt om det behövs!!

baver, häääärligt med skorna!

Tizia, blev så inspirerad av dina placeringskort så jag tror jag tjuvar din idé För övrigt har jag också rätt mycket bröllop i skallen och jag har ändå låååångt kvar! Men det går i vågor. Mest uppåt när jag smittas av er andra

Myrmor o Sweetsun, så tråkigt att det är körigt för er båda två Hoppas det ljusnar snart och händer oväntat roliga saker istället *kramas*

Skille o Angelica, ni pysslade igår? Blidde det braigt!?

Tx2, hur går det med simmandet?

• Tx2

Tack för att du frågar! Simmandet går bra. Tre gånger på tre veckor måste vara ett nytt personligt rekord Skall iväg om en timma, men för att motivera mig lite så skall jag iväg med mina tjejkollegor så jag inte bangar...

Bröllopstänket går i vågor. Borde kanske ta tag i det rejält. Inte många veckor kvar

Hummle: Du är numera förlåten! Synd att jag avslöjade att jag inte var Teapot..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!