• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • hummle

vardagen e tebax men jag lever fortfarande på lördagens händelse
    tyvärr uppstod lite tråkigheter som jag inte vill ta upp här men pratar gärna av mej vid tillfälle... ja ja nog om d! vill fortfarande njuta, har varit gift i snart 3 dagar. känns som d va igår, shit va tiden rusar inte nog att man ser d på ungarna utan att en sånhär stor händelse ska bara vara förbi på ett nafs.

kollar bilder hela tiden, sniffar på parfymen jag hade dagen till ära, luktar o pillar på buketten (har hållt i den en sisådär 50ggr utöver lördagen) o fixar m ringen HELA TIDEN (den måste ju sitta rätt )
    ja jag e helt uppe i det hela fortfarande men börjar landa...

lagt in bild på min underbara bukett o på tårtan, bilderna e ju inte jätte rättvisa men d är d vi har ts vi fått bilderna från peter.

tjoho så länge

• Äntligen 090822

Hummlan men vad vart inte bra
    usch säger som skille har du MSN??

har fullt upp med chattande med två tjejer i denna tråden... så jag återkommer om en stund!

• Teapot

Men hummle då, tråkigheter? Kan också ställa upp som msn-tröstare! För övrigt måste jag bara säga att er tårta såg helt fantastiskt fin ut!!! Var den lika god? Och buketten... *drömma*

• Tizia

Humle: Jättefina bilder !! =)

Jag börjar bli nervös inför vårt bröllop nu ! Inte långt kvar allls !!! Började göra bordsplaceringslappar igår.. Ska försöka lägga in en bild om ngn vill se =) Suttit å producerat ljuslyktor hela helgen oxå som e på samma bild =)

• Teapot

Tizia, vilka söta bordsplaceringslappar! Knyter du fast dessa i foten på vinglaset? Och lyltorna, är det de man ser med spets? Blir sugen på att pyssla... undrar om man skulle smita tidigt från jobbet och ta en pysselvända på stan

• Tizia

Teapot: Tacktack =) Kul å höra ! Ja jag knyter fast dom vid foten på vinglaset.. Lyktorna är den bakom med spets.. Köpte billiga lyktor på ikea 4st för 9 kr och "snurrar in dom" i spets.. Blir rätt gulligt när dom lyser.. Vi har lite gammaldags spets/gammelrosa tema så för oss funkar den läsningen jättebra ! Alltid kul å pyssla lite =)

• Äntligen 090822

ta med dig allt o lite till till mig !!!

skille skrev 2009-03-10 13:36:00 följande:
    Jeg tok en pyssel runde i går...
    Tizia härliga hjärtan till glasen!!
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!