• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • skille

Jeg foreslår at vi ta en "undertøy" kveld i en cahnge butikk hvor vi får litt bra priser og tips og triks. men vi må være 8 stykker... noen som er med??

• skille

Shit jeg gleder meg til den dagen jeg kan presentere m2b som min mann og far til min barn:)

• hummle

Här har ni en brud som inte kan sova, så nu sitter jag här och gör bordsplacerings-skyltarna (villket långt ord)

IMORGON gäller d!!!
    kan fortfarande inte fatta att det är sannt...

skille: peter e "bara" med under vigseln o porträttfotot som sker efter vigseln... underklädes-kväll lät nice, kan man få för mkt sånt?!

äntligen: å va gött att d gick bra

teapot: visst e d underbart när d visar intresse man kan ju inte bli varmare inombords. jag känner SÅÅÅ väl igen mej i själva drivandet *rodnar* ett tag har jag kännt som att det är MITT bröllop.
    låg en stund igår morse o sög på karamellen innan jag klev upp.

hade ett litet bakslag igår alla känslor o nerver han i fatt mej så halva eftermiddagen o kvällen var verkligen piss. fick höra att vi kanske va lite sena i vår planering då jag nämnde att jag hade en del kvar att göra... sen så HATAR jag när folk säger att vi borde göra si o så och just dagarna innan så borde man förstå att iaf bruden lever ett annat liv har blivit kallad bridzilla o d har inte rört mej i ryggen men igår då blev jag så ledsen. jag vill ju inte ställa till besvär lr vara krävande, vara alla tilllags och att allt ska flyta. bläää säger jag bara. men IDAG är en annan dag.

ska dock fixa d allra sissta som att köpa blommor till bordsdeko, fixa naglarna hos tärnan, göra namnskyltarna och handla sulor till skorna. packningen oxå! så SÅ mkt tycker jag inte d är en dock...
    blev klar m vigselprogramen igår o dekorerade korgen där dom och rispåsarna ska ligga i.

ha en finfin dag så skriver jag säkert en rad lr två ikväll

• skille

Det blir kul å se deg i morgen:)Tror ikke jeg inser hvor kort det er igjen før i morgen....

• Myrmor

Åh hummle . Blir alldeles nervös åt dig.. Strunta i vad dumma människor säger! Det kommer gå superbra, är impad av att du pallar att vara så effektiv, jag kommer säkert bara springa runt som en yr höna dan innan.

• Tizia

Humle: Imorgon gäller det =) Va kul ! Förstår att du inte vill höra en massa "tjat" från folk dagen innan. Försök strunta i dom bara!

Igår var vi i Tyskland å köpte sprit... Puh d tog tiiiiid ! Men nu e det klart iaf! Hittade tillslut jättegoda viner. Men d är ju så svårt å veta om det räcker eller inte!
    Om d e någon mer som ska åka dit så kan jag rekommendera "calles", där kunde man provsmaka alla viner å fick superbra hjälp =)

• Äntligen 090822

Hummle, ignorera alla runt dig som snackar dumheter!! Du fixar detta,alla har ngt sista dagenatt göra, jag säger som Myrmor, kommer vara en yr höna den 21 augusti!!!
    Njut av kvällen!!! Im står du brud!!! TJOHOOOOOO

Nu ska jag t frissan och gotta mig

P & K
    Angelica

• SweetSun

Hörni tjejer, kan ni hjälpa mig med en jobbig grej?

Min pappa bor långt bort och han är lite väl glad i att dricka, och det är svårt att ringa en kväll han inte druckit. jag har ringt och bjudit honom 4 ggr, men har glömt bort alla gångerna, lika förvånad och upprymd varje gång. Jag skickade därför ingen inbjudan, och tänkte att det är upp till honom att missa detta, jag ska inte behöva "tjata". men så blir jag som jag alltid är, jag tänker på andra i första hand. Så jag tänker på hur dåligt han ska må, när han får veta att vi har gift oss, och han har missat detta för att han inte kunnat vara nykter.. så då funderar jag på att ringa och verkligen prata om detta, och försöka få honom att fatta...

Men är det värt det? Hur skulle ni ha gjort??
    Kommer han vara till nån "nytta", eller kommer jag vara rädd för att han ska sabba min dag.. det är frågan.. guuud va svåååårt..

• skille

Ikke lett det der... er også redd for at min pappa skal sabba min dag... Angrer på at jeg inviterte han i det invitasjonen ble sendt ut...

• Tx2

Trist med den reaktionen Hummle. Men du har ju allt under kontroll och det kommer att bli jättebra!

Sweetsun: Kan bara tipsa dig att bolla med T. Det är dessvärre bara du som kan svara på den frågan.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!