• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • hummle

jo skille ang påsar, missade skriva. vi har påsar som jag gjort själv, lite meckigt men d funka. vad känner du/ni för? hade tanken oxå på att ha en korg lr liknande m ris för gästerna att ta en näva av innan d går ur kyrkan men ja vi valde påsar...

o löjlig som man är så har jag ju kollat in väderprognosen på smhi... mulet, +4 o 4m/s. ja fotomässigt e d ju helt ok så. e bara så rädd för att klänningen blir svart i nederkant om d e blött ute. JA JA men vad ska jag göra åt vädret?! jag kör min icke- nrederbörds dans varje dag få se om d funkar

4 dagar KVAR!!!

• Tizia

Humle: Hoppas hoppas att d blir bra väder =) Men som sagt mulet funkar oxå fotomässigt och oavsett väder kommer ni få en underbar dag =) Såg ett super häftigt bröllopsfoto där det stormade och regnade =) Såg rätt coolt ut !

När ska ni ses idag tjejer å vart ? Hade vart kul å äntligen följa med =)

• skille

Hummle: om du vil selge klokken og glass hjertet etter bryllupet er det abre å si fra...

• hummle
    skille skrev 2009-03-03 09:55:12 följande:
    Hummle: om du vil selge klokken og glass hjertet etter bryllupet er det abre å si fra...
    dessvärre är klockan en "gåva" till tostmasterparet o caktoppern vill m2b ha kvar vad jag har fattat d som. MEN om d blir nått ändra så hojtar jag på daj

Tizia: ja oavsett väder så kommer d vara en kanon dag för oss. förstår inte riktig varför jag kollar smhi för oavsett kan jag inget göra åt vädret...
    har du kollat in vår fika tråd? www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html
    Espresso House, Vasagatan kl 18.30 är det som gäller iaf. andra gången jag träffar "gänget" så d ska bli kul. hoppas du kan
  • Tizia

Humle:
    Oki då ska jag faktiskt försöka å va med den här gången =)
    Är det många som ska vara med ?
    Jag kommer ju som sagt inte har ngn om hur ngn av er ser ut men jag får väl gå fram till första bästa tjejgäng helt enkelt =)

• SweetSun

har bokat frissan *klappar mig själv på axeln*

• Tx2

Skille: Jag skall bara göra manikyr o det gör jag på Gilda skolan

Sweetsun: en sak mindre att bocka av på listan.

Tizia: Vi är nog ganska många som skall ses ikväll, fast en del trillar nog in lite senare.

Hummle: Du får lära mig icke-nederbrdsdansen, om den funkar

Myrmor: Älskar din pestoloax. Har bjudit många på den. Den gick till och med hem hos en tvååring som tog om flera gånger om.

• SweetSun

jo frissan kostar 350kr/tim. Rätt billigt va? samma med sminkningen.

• Tx2

Det var ett jättebra pris. Min tar det dubbla timpriset för håret.

Nu har jag pratat med min kock, alltid lika bra. Han är duktig på att få en att bli lugn och inse att allt ordnar sig. Så har jag tur blir det provsmakning nästa vecka och han skulle höra med dem på jobbet om tips på lämpliga viner.

Har även fått koll på vilka papper som skall skickas in till kommunen för vigseln. Och tagit kontakt med tjejen som skall göra blommorna.

Härligt när man får bocka av på listan.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!