• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • hummle

sweetsun: VÄGRAR kolla, har mina 1000 taliga orosmoln redan o vill/behöver inga fler ha...

nä nu har jag grejat med vigselprog o printat ut framsidorna iaf. sen fick jag ändra lite i själva prog men d blir nog bra. kvällens problem...

så nu far jag till stan *vink vink*

• Tx2

Hihi, var ju lite kul!

Undrar när jag skall bli nervös?

• SweetSun

det konstigaste är, att jag hatar uppmärksamhet och vill inte vara i centrum, men det är jag inte alls orolig för just i detta fallet! Här är det mer vad gästerna ska tycka, att de har roligt, att vädret blir bra, att håret blir bra o.s.v

• Tx2

Kollade med min kompis, det hade inte alls gått åt mycket chips (två påsar trodde hon) och jordnötter. Godiset på ett kilo hade gått åt. Och dem hade 58 gäster i blandad ålder.
    Hennes teori var att många var mätta efter maten och att man rörde på sig och inte satt med handen i chipsskålen.

Idag fick jag frågan om jag hade kalla fötter-känningar. Men inte det minsta kunde jag känna. Längtar!

• skille

Hummle 2 dager igjen!!!!!!!!!

på 5uker har jeg kjøpt 10 BHèr og underdeler og 1 bikini..
    Kan si jeg har tatt litt av. I går kjøpte jeg strømpebånd til SB bildene...
    Angelica jeg trenger noen tips på selve boksen kortene skal ligge i...

Tror jeg skal stjele Hummles ide på risposene.. hvor får man kjøpt stoff??? Shit på lørdag FØR hummle gifter seg skal vi bestemme kake......

• Tx2

Hummle: Snart!!!

Igår hittade jag en liten enkel vit klänning till det lilla monstret/brudnäbb. Får se om den accepteras i helgen. Fanns ett par grymma gröna glittriga ballerina, måste kanske kolla upp skostorleken.

Och så åt vi moussebakelser från ica. Självklart gillade vi varsin variant, så nu funderar jag på om vi skall välja bägge. Hur gör ni med allergiker (våra tre i topp allergier är nog nötter, stenfrukt och laktos)? Och beställer ni lika många bitar som gäster? Tyckte bakelserna var mäktiga, hade nog inte tryckt i mig en hel (om det inte var för att jag var tvungen igår)

Bra jobbat Skille med underkläderna. Kan tänka mig att A är nöjd.
    Stoff=tyg? Panduro el Gårda textil rekommenderar jag då.

• skille

han er lettere frustrert.. jeg kjøpte 5 sett i går og viste han,men stakars gutten får bare se for det er helt feil uke til å kunne leke.

• hummle

WWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

nu e d INTE lång tid kvar... men jag har ingen aning när tiden började springa för här sitter jag helt paff o fattar fortfarande inte att d e på LÖRDAG. redan!

ska vika servetter nu o fixa m vigselprog, ja sen e d nog inte så mkt mer. JOOOO! jag måste ju packa oxå... bläää va d e mkt mer som man inte tänker på. e rädd o glömma alla d där viktiga sakerna så jag filar på min lapp dag som natt.

skille: d va verkligen bra jobbat m underkläderna. min gubbe fick se en del igår m men inte självaste "utstyrseln" se men inte röra, stackars karlar.

tx2: å vitt o grönt på näbben, fint hoppas hon tycker som du helt enkelt annars får du övertala o muta jag e nog mästare på d, hihi. o d där m stenfruktsallergi, har ni kollat upp vilka d e lr e d verkligen ALLA stenfrukter som d inte tål? d e knepigt m allergier m tanke på att jag har en hel del sånna o vänner o släkt så har vi fixat nått som alla utom 1 kan äta. har dock inga laktoser hos oss. har du kollat m ica vad d kan erbjuda? annars kan jag luska åt daj/er. vi räknar 1 bit t alla, har oxå mouss o d kan man frysa i värsta fall. o d blir mäktiga men jag kan återkomma med hur mkt som gick åt...

va hos frizzan igår igen o fixade brynen o gjorde lite mer provsminkning. hon e så himmlans trevlig asså, o allt fick jag inbakat i brudpriset.

• skille

Har komandert Andreas til å ringe kirken og spørre hvilken farge det blir på blomman i kirken.. han kan ringe for da skjeønner folk hva han sier..

• Tx2

Det kommer att bli sååå bra på lördag hummle!

Skall kolla mer exakt med alla stenfruktsallergiker då jag har test-frågat några om vissa frukter och dem ser då så förvånade ut när jag säger att det är stenfrukt. Ica kunde inte täcka upp våra allergier, så vi har kikat på steinbrenner till dem. Men jag tar gärna tårt-återkoppling.

Tänkte muta näbben/monstret med "balta-pinnar" och "Bias" då hon är lite förtjust i honom, fast blyg för honom. Men tar gärna fler mut-tips.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!