• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Äntligen 090822

hej

blir hemma flickor
    har pratat lite med Skille på MSN
    Jag la mig på soffan vid 1130 och vaknade 1530 så trött, j*vl* biverkningar el vad det nu är!

Hoppas ni får super kul
    Vilket jag vet att ni får!!
    Gillar ni Semlor så rekomenderar jag semle muffinsen på Espresso House MUMS... hade sett fram emot en sådan i ert sällskap !!!!

P & K

• hummle

Måste bara tacka lite snabbt för ikväll
    MKT trevligt att ses, helt slut nu o slänger mej i sängen för lite skönhetssömn.
    Imorgon är en annan dag med en del att stå i...

sov gött tjejer
    KRAM

• Danielaa

TACK för ikväll tjejer! Så trevligt precis som vanligt!

Hummle: Skönhetssömn va de rätta ordet!

Sweetsun: Synd att du inte kunde komma idag, men kul att du fått bokat frisör!

Ingen Tizia heller...!

Å ingen Angelica... Jättetråkigt när allt går emot en så...! Hoppas du får nya krafter nu när våren kommer å lite ljusare tider!

Åså va de... hmmm... massa annat som jag glömt bort som vanligt! Alldeles för trött nu...

Imorrn ska jag in å kika efter ett par GORGEUS skor som jag å Skille kikade på senast vi va på stan (flera veckor sen!!) som jag inte kunnat släppa ur tanken sen dess! Såå, *håll tummarna att de finns till mig!*

Natti natti, puss å kram!

• Tizia

Hejhopp, sååå trist att jag inte hann komma till fikan =(
    Puh jag har tydligen för mkt att göra jämt så jag inte ens hinner med å va social typ...

Men nästa gång, DÅ måste jag med =)

• Teapot

Hallå tjejerna!

Stämmer in i skönsången, tack för igår! Sitter nu på jobbet och försöker komma igång, men det bubblar alldeles för mycket bröllop i huvudet Tror nästan JAG är nervös för hummles skull!

Ha en fin dag!

• SweetSun

Hade vart skoj att vara med!

Om ni nån gång vill fika nån stans precis runt station, på nordstan där nånstans, så tror jag att jag ska kunna hänga med, då kan jag ta bussen direkt ner och gå rätt över bara där nån stans.

Jag är en sån liten omständighets-maja, som inte vill trassla för mycket.

Jag sitter och tänker och funderar på SB. Lite är det en pengafråga, om jag vill lägga de pengarna just nu, sen är jag lite så blygis också tänker på om jag kommer att kunna känna mig så fin att jag vill fota mig, så inte jag står där och ser alla er fina tjejer och mår dåligt själv....

• hummle

Morgon ALLA

teapot: om DU e nervös för mej, gisses va tror du jag blir nu

nämen ärligt börjar bli gråtfärdig här borta... e skit nervös på riktigt nu asså, vet inte vad jag ska ta mej t. bara 3 dagar kvar juhu. o ALLA frågar hur d känns.
    vaknade imorse o kände mej kräkfärdig *NEJ INTE GRAVID* men d ska gå så bra så. börjar sortera saker i olika högar nu, sånt jag ska ha hos frissan, sånt jag MÅSTE ha tillgång under dagen/kvällen, saker t barnen ja d e mkt o få t nu såhär på sluttampen.

kändes så roligt o få träffa er, ni e så himlans glada o fick mej o lägga mej m ett smile. o tx2 nu försöker jag tänka sniziga tankar när jag vaknar, vill ju ha d underbart nu istället för o rasa ihop

danielaa: håller tummarna

ska t stan i ef jag oxå o hämta d sissta.

ah en lovely day girls

• Tx2

Tack för igår tjejer. Ni är guld värda!

Hummle: Det kommer att gå jättebra på lördag. Nervositeten kommer att släppa (om du bara lyckas släppa kontrollfreaket och förlitar dig på dina nära o kära). I värsta fall så blir det ett litet missöde. Men glöm inte att njuta och stanna till och känn efter!

Just nu är jag så nöjd att jag fick en massa avbockat igår, hittade även ett mail från vår vf imorse som vill att vi hör av oss så att vi kan stämma av lite och försäkra oss att alla papper blir inlämnade och är iordning. Vilket jag har förberett då jag var i kontakt med kommunen igår för att bena ut vilken information dem behöver ha.

• skille

Sweetsun: Du kan bestemme deg når vi nærmer oss, og du skal absollut ikke gjøre noe du ikke er comfy med. Du kan ta litt mer påkledde bilder. Men det er ikke noe stress.

Hummle: 3 DAGER IGJEN!!!!

• SweetSun

nu när vi sitter och är nervösa, kan vi ju titta på detta och de på saker som kan gå fel

Nu har jag börjat at drömma om allt somkan gå fel,och när man tittar på sånt här , kommer man på ännu fler saker att oroa sig för...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!