• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • skille

Tok meg selv i være psyco brud nå nettop, sendte m2b bilder av risposene til hummle og jegskrev at jeg vil ha slike men i annen farge... og jeg fikk til svar: hva er det... Jeg forsto ikke at det gikk ann å bli så dum og ikke vite hva det er.. hehe men så pustet ejg ut en gagn og tenkte, han er bare en mann..

• hummle

skille: hahaha, d e svårt o förstå andra språk men om man antränger sej så förstår man. gubben min som ofta e i norge börjar få grepp om saker o ting nu men innan tyckte han d va jätte svårt att förstå.
    hoppas färgen inte "stör" med era färger bara.

tx2: jo d e klart d kommer gå bra, d MÅSTE d ju bara göra
    men kan NÅGON lova att d inte finns spår av nötter lr d kanske inte e såååå allergiska? tårtåterkoppling ska bli. ska snacka m svägerskan som e konditor o har jobbat för ica när hon bodde i sverige.

nä nu får jag slita mej från datorn, d e ju inte undra på att tiden springer iväg när man sitter här *harkel*

tjingeling

• hummle
    skille skrev 2009-03-05 09:35:12 följande:
    Tok meg selv i være psyco brud nå nettop, sendte m2b bilder av risposene til hummle og jegskrev at jeg vil ha slike men i annen farge... og jeg fikk til svar: hva er det... Jeg forsto ikke at det gikk ann å bli så dum og ikke vite hva det er.. hehe men så pustet ejg ut en gagn og tenkte, han er bare en mann..
    ASG, ja han e en karl rätt o slätt. tack för dagens skratt den lever jag på resten av dagen
  • skille

Hummle: skal du ha peter hele dagen eller har dere han bare under vigselen??

• Äntligen 090822

hej hej

tiden går snart är Hummle Fru tjohooooo

Skille hon handlar undwerkläder
    Ang ask att lägga korten i beror ju lite på vad för stl du tar på albummet du sätter bilderna i! Vad är det för stl vi får på de som Peter framkallar? Vet att Papeterie i nordstan har MASSOR med vackra askar till super bra pris!

Tx2 är dina Gb klara nu? Vi får ses så jag kan ta med dem till Dagis och fixa lite

Till vårt ris har vi köpt små organza påsar som jag hittade på InEx, Panduro har de med!

Mitt jobbmöte igår gick så bra att jag fortfarande är i chock... fick ju huvudvärk så klart... men men, är rätt stabil idag, måste dock släpa mig till Dr och få sjukintyg mm...
    VILL BARA VARA HEMMA

ja ja, vad är en bal på slottet!

Låter som om ni haft en super fika som alltid!!!!
    Ngn mer i planerna än dejten ef secretBox? Det är ju först i April och så länge vill inte jag vänta på att träffa er

Nej får väl ta o komma iväg!
    Kram kram

• Tx2

AngelicaN. GB:na är klara och utskrivna. Dem väntar på att få träffa dig.

Härligt att höra att det gick bra igår!

Mitten på mars? Fika på stan, hemma hos någon?

• SweetSun

om ni ska fika på stan, skulle det gå med närheten av station, typ nordstan där nånstans? blir lättast för mig. Eller ÄNNU lättrare- hos mig

• Myrmor

Har redan lagt in ett förslag i fika-tråden... (Slow girls )

• SweetSun

va vadå jag? hehe, jag är en yrpanna, det har ni nog märkt, men nu har jag skrivit där med, hehe

• Teapot

hummle, AAAHHHHHH!!!! Hur många minuter var du tvungen att ligga kvar i sängen i morse?

Skille, hihi - jo det är ju så att de är män, men men För övrigt så har jag blivit inspirerad, måste nog besöka change snart!

Angelica, härligt att du haft ett bra möte!

Blev nyss alldels varm i hjärtat så jag måste bara få berätta om min söta m2b! Hittills har ju jag varit drivande i vår bröllopsplanering (hehe, någon brud som känner igen sig!??). Men äntligen har min S tagit egna beslut och visat initiativförmåga Vi har ju mycket klart till festen men ingen serveringspersonal, så han har helt sonika tagit kontakt med sina gamla scouter han varit ledare för och som nu blivit stora och nu verkar det som att serveringen kommer lösa sig! Åh vad glad jag blev! Han kunde inte visat på bättre sätt att han också tycker detta är roligt!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!