• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • skille

på denne tiden i morgen er du gift hummle:)

• Tizia

Sweetsun: Va svårt... Jag hade nog skickat en skriftlig inbjudan.. Då har han det svart på vitt och då är det som du sa upp till honom att komma ihåg det. Men det är under förutsättning att du vill att han ska komma då..

Jag har ett löshårsdilemma, fick hem en bit av löshåret jag skulle ha i min uppsättning idag för å se vad jag tyckte om färgen, å den var allt annat än bra.. =( Så nu e d bara å ge sig ut på löshårsshopping oxå... Tycker jag har världens vanligaste hårfärg så d borde ju inte va så svårt med blont löshår, men d e d tydligen =(

• Danielaa

Hummle: AAAAH, nu e de inte många timmar kvar!! Så galet spännande! STORT LYCKA TILL!! Å massa grattis!
    Så tråkigt att de alltid ska finnas massa negativa männiksor runt omkring...! Så jag säger som Grynet: Ta ingen skit!

Sweetsun: De måste du nog känna efter själv... Vill du att han ska komma eller e de mer rädd att han kommer förstöra...? Isf hade jag skickat ett inbjudningskort precis som till alla andra gäster å inte påmint gång på gång... Känn efter va som känns bäst å gör så!

Tizia: Ah, tråkigt me löshåret!

Angelica: Nöjd me håret? Fattar inte att dom orkar hålla på å tjafsa om allt...!

Skille: En underklädes-kväll låter mysigt!

Idag åkte jag helt spontant en sväng till Ullared me lillprinsen! INGET bröllopsrelaterat blev shoppat men en del vårkläder till loppan å lite grejjer till hans rum å såklart lite leksaker!
    Å stolta morsan måste ju bara få "skryta" lite... Plötsligt hör jag ur kundvagnen (min lille prins såklart...) "Maaaammmmaaaa! Jag ekkar du mamma!" (Vilket på svenska alltså betyder "jag älskar dig mamma") Tror ni jag smälte där mitt i gröten på Gekås...!? Min lilla charmprins...

Åså har jag fått hem lite grejjer från Calligraphen! Lite bubblor, banderoller, "vägskylt", "best-man-ölglas" osv osv... Så fiiint!

Å m2b e påväg hem från after-work me killarna på jobbet... Kan ju bara tänka mig vilket skick han e i nu! Bara ringt hem tre gånger på en timme å pratat om livet i största allmänhet å sådär... Bara liiiiite rund under fötterna då...

Natti natti, puss å kram!

• hummle

idag blir jag fru!!!
    stolt, lycklig o nervös...

måste lägga mej nu, går upp 5.30 puh men d e så värt d!

KRAM O NATTNATT
    hoppas vi ses idag

• hummle

NU åker jag o hämtar tärnan o sen bär d iväg t frizzan

åååå va d här e kul men jag e sååååå nervös

kram kram

• Tx2

Ha en fantastisk dag Hummle!!!

Själv skall jag vara prinsessa för en dag

Kram

• Äntligen 090822

tam tammaaadaaaaaaaammmm tam tam tadamm
    GO HUMMLE!!!!
    Ser franm emot att höra allt och se bilder sedan!! Skänker dig många tankar idag!! *KRAM*

Danielaa härligt med Ullared, och ja, jag vet den kännslan... Jag älskar dig fr sitt lilla knytte, man nästan dör av lycka
    Ja, jag ser väl hyffsat ut som vanligt i håret, men det är oreangare än vanligt och MASSOR med dmå mini slingor... Så skönt var hos frissan läääänge igår HÄRLIGT!!
    Bara att få klippt topparna är ju underbart!

Tx2 ska du vara prinsessa ... vad ska du göra, el ska du crascha Hummles bröllop i din brudklänning

• Teapot

Hummle, hummle, nu är det inte många timmar kvar!!! Såååå spännande detta!

Daniela, vas mysigt att åka till Ullared med sonen - och få kärleksförklaring till på köpet

Angelica, härligt med ompyssling

Tx2, ha en underbar prinsessdag!

Er andra kanske jag ser i kyrkan om ett par timmar?

• Myrmor

Hallå tjejerna!

Aaaaaah hummle, när du läser det här är du FRU . GRATTIS!!! Åker till Vänersborg nu (allt är inpackat i bilen, ska bara få myran att tycka att det blir en kul idé), så jag kommer missa vigseln tyvärr . Lägg ut bilder så fort du kan, är supernyfiken!!

tx2: Ha en härlig princessdag!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!