• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • SweetSun

hehe joo tx2, jag tror säkert det var tanken, men när man bekantats sig med de andra, så var det endå varandra man snckade med.. lät som på våra bordsgrannar att de kände likadant...

• Tx2

Då hade dem nog missat lite med bordsplaceringen. Fast visst det är svårt att göra alla nöjda.

• SweetSun

jo jag tror allt beror på hur man är som person, och sen vilka man hamnar med, för visst är det skoj att träffa nytt folk, men när man satt i flera timmar så ville man ha nåt att prata om, och då blev det med den man kände...

det var säkert bara ett olyckligt sammanträffande...men så kändes det iaf.

• Tx2

Jo, det är sant. Jag var tidigare superblyg o tyckte att det var jobbigt. Men som tur är så är jag inte lika blyg längre så jag klarar det bättre. Vet att T inte är så förtjust i det. Tur att han den här gången får sitta bredvid mig

Angelican: Nu går jobbar skrivaren för fullt. Om jag hinner kapa bladen ikväll (kommer att komma hem sent då jag skall träffa mina bästabästa) så kan jag ta med materialet för gästboken i morgon ifall du kommer med på träffen. Annars tar vi det senare, har ju gott om tid

Min text på msn stressade en kompis som gifter sig nästan en månad senare. Hon tyckte inte det var så länge sedan det stod tre månader. Och det var det hon hade nu. Men jag tror mitt peptalk gjorde susen.

• hummle

sitter o filar d sissta på placeringen nu,
    HOPPAS HOPPAS att det blir bra bara... :-S

Tx2: va e d för gästbok?! har ingen *skäms* ännu men kanske kan du inspirera?!

nä nu blir d ett snack med svärmor innan jag datar vidare
    ses imorgon då tjejer, ska bli kul.

• Danielaa

Hummle: TACK! Nu närmar de sig verkligen me stormsteg! Så himmla spännande!

Tx2: Vi vill se gästbok!! 2 månader kvar!!

Sweeetsun: Tycker absolut du ska komma me imorgon!

Själv har jag köpt doppresent till min (snart) guddotter! Hitta ett sött hänge i guld me "tro, hopp, kärlek" å en fin "tvinnad" kedja till (heter dom Venedig-kedja kanske!?) jaja, fint va de iaf! Hoppas hon blir glad för de!

Nu e de nanadax! Ses imorrn, puss å kram!

• Tx2

Hummle: tror att borsplaceringen blir bra. Man har inte roligare än man gör sig.

Har knåpat ihop en själv med lite som gästerna skall fylla i. Angelican är så snäll o hjälper mig att binda ihop den. Nu har jag satt T på att skära i papprena. Ni kan nog få se resultatet när det är klart.

• Myrmor

Hej tjejerna! Oja vad ni skriver

HUmmle: snart dax, dam dam da daaaa fem dagar kvar...

Nu har jag knökat i mig pestolax (kan äntligen äta middag igen utan att må illa) och nattat myran -tog tre hääärliga timmar (man vill väl inte missa att träffa gästerna.. Ses imorgon allihop, dyker upp vid 20-tiden så stanna kvar!

• skille

For å hjelpe hummle ( om du har glemt)
    DET ER BARE 4 DAGER TIL DU GIFTER DEG!!!!!!!!!!!!!!!

Min fantastisk m2b bestilte flybilettene til vår bryllupsreise i går. Samt at han har bestilt 2 netter på et "hemmelig" sted..
    Jeg blir litt over giret for han så så fornøyd ut med seg selv. Han hadde samme blikket og sa samme setning som han sa rett før jeg fikk åpne julegaven fra han... "Mitt lille lyxdyr jeg kjenner deg bedre enn du tror..." Den gang tittet det frem en tiffany box.. hva skjer denne gagnen ?? skal jeg få sove på Tiffanys???

Men det han ikke har tenkt på er: vi skal mellom lande i munchen og være der i 5 timer... og hva skal vi gjøre på den tiden??? Jeg har funnet en super duper ting.... Det er en TIFFANY butikk der HEHEHE (ja jeg er en Tiffany junky)

Utolmodigheten begynner å snike seg innpå....
    Nå har jeg 4 ting jeg må bare vente på uten å kunne gjøre noe med det!!!!
    1. 1 maj begynner prosjekt baby...
    2. 23 maj er det bryllup Wheeeeeeeeee
    3. Siden Andreas ikke klarer å vente selv så har vi bestemt at vi får morgen gavene våre på bryllupsdagen( slik at jeg har noe fint bling på meg..) hehe Men det han ikke vet er at han får klokken den dagen og SB dagen etter.... det er jo en grund til at det heter morgen gave.. ( og siden han ikke har noe til meg, den morningen så kjøper jeg noe fra han til meg.. heheh )
    4. Hvor skal vi bo???

Funderer på hva vi skal gjøre med risen..... om vi skal ha poser eller?????? hjelp

Det ble litt langt men..

• hummle

MEN guuuud jag missade ju 2 månaders gränsen för er tizia o tx2, sorry sorry.
    men idag e d ju MINDRE än 2 månader hihi

O TACK skille tänker på bröllopet HELA TIDEN!
    din blivande låter ju helmysig, vilken romantiker. vart åker ni på bröllopsresa? lr hemligt? SNART skille e d maj o den som väntar på nått gött väntar aldrig förlänge, så e d väll?!

igår morse o denna morgonen va jag tvungen o ligga kvar en 10 min o bara suga in själva tanken. va löjlig man e, för eg så förändrar ju inte bröllopet något men d e magiskt ändå.
    fjärillarna växer sej större så ett-tu-tre så flyger d ur munnen min. ASG tänk där när vi skrider fram så öppnar jag munnen o så flyger ett gäng lila fjärillar ur munnen min, NICE

snart kommer min svägerska som rest från finland hit. ska bli skojsigt, d e ju hon som gör tårtan.
    har en del jag tänkt köpa på vägen innan vi ses ikväll så jag ev dyker upp något senare...

ses senare *vink*

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!