• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • hummle

baver: e du i mina krokar, så kul... vart e du?

danielaa: vad ska ni ha för blommor? färg? o d e super fint m blomhjärta, me like

Tx2: PROVSMAKA PROVSMAKA!!! mumma, har ätit en del därifrån o d e aaaaa yameeee

klart ni får komma tjejer, kan inte hindra. ville inte från början att nån skulle komma pga nervositeten o alles men va f** gör d?! jag e såklart nervig men stolt och d vill jag ju att hela världen ska se

11 dagar kvar!!!
    vad säger ni om en träff INNAN bröllopsdagen min? lite peppning o sådär? hade vart kul för min del iaf

• skille

Jeg reiser i morgen og er tilbake på søndag så jeg er med en eller annen gang fra mandag til lørdag... hehe

• hummle

skille: trevlig resa så ses vi inte innan så ses vi den 7:e

ringde precis församlingen o bekräftade om antalet gäster osv. våra avlda in o utgångs marsher kan blir ett problem. kantorn skulle höra av sej o bekräfta nu i veckan så nu e jag skit nervös...

jo tjejer hur har ni tänkt ang rispåsar/vigselprog? ska ni göra t d bjudna gästena enbart o lägga t några till lr kommer ni göra drösvis?
    vi vet ju antalet på d bjudna gästerna sen finns d vänner som inte blivit bjudna men som jag tror kommer komma iaf. ska vi se t att d finns t d m?

• Danielaa

hummle: De blir rosor, i rosa å creme. Heaven heter de rosa, så fina! Sådär "krispigt" rosa, blir jättebra!
    Klart vi måste ses innan din bröllopsdag, jättekul!

Tx2: Glömde alldeles bort träffarna denna veckan, har vart så mycke på en gång nu! Ses gärna i veckan om ni har lust! Har ingen bil på torsdag så då får de gärna va här i närheten...

hummle igen...: De där me rispåsar å vigselprogram... Vigselprogram gör jag nog några extra, utifall att andra som inte e bjudna tar ett, så att de finns till alla bjudna gäster.. Vi ska ju ha såpbubblor men har ignen aning om hur mycke vi ska beställa än...
    Kan ju va bra å veta hur många som dyker upp härifrån oxå när man håller på å grejjar me de! (Hoppas att jag kan komma, ska bara dubbelkolla innan jag skriver upp mig! )

Skille: Trevlig resa!

Nu ska jag snart iväg på "Musik i väst" me jobbet... Haha, låter sådäääär lockande... Jaja, vi får iaf käka middag å mysa oss...

• skille

Vi komemr til å lage noen fler enn anntallet på gjester...

• Danielaa

Hummle: Nu glömde jag... Va e de för in-/utgångsmarcher ni har valt? Varför skulle de va problem...?

• hummle

Ja tanken va o göra några fler vigselprog o rispåsar får bara ta o räkna igenom HUR många extra

danielaa: käka middag på jobbets räkning låter nice, har aldrig gjort d men jobbar ju åt kommunen så d e d ju så ha så mysigt!
    o den där listan, shit va jag garva när jag såg den. men känner mej speciell o d e ju bra på den stora dagen

änglagård IN o himmlarna förtälja UT e tanken MEN d finns en cd o låna från församlingen där d finns ett antal musikstycken o d e d dom kan?! (känner mej lite petig nu men borde man inte vara flexibel?! i ett sådant yrke) men hon skulle ge allt till kantorn imorgon o så skulle hon i sin tur höra av sej till oss. så annars får vi välja om o jag tycker d e otroligt svårt. jag klarar inte d där vanliga marcherna som man ser på alla filmbröllop. garvar o känner mej obekväm o D e ju inte meningen.

• Tx2

Nu har jag varit tvungen att flytta godisburken från armlängdsavstånd till rulla med skrivbordstolen-avstånd och jag har bröjat slänga papprena i mina kollegors papperskorgar...

Hummle: Va, inget Tam tam tam?!

Vi får väl försöka få till en träff nästa vecka. En hederlig fika på stan kanske.

Vi har nog planerat ett program o en bubbeltub per inbjudan plus några extra för kidsen o oväntade gäster. Så himla kul är det nog inte om 80 personer blåser bubblor på en el kastar ris..

Danielaa: vad fint det lät med hjärtanet. Får nog ta och ringa min blomleverantör snart

baver: tack för tipset på tårtan. Jag har höga förväntningar på vännens tårtbuffe

• Teapot

hummle, klart vi borde få till en träff innan vigseln om du känner för pepping! En fika i nästa vecka kanske? Eller vad säger ni andra?

• Tx2

Skapat en nytt försök till fika, på stan nästa vecka, i träff-tråden.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!