• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Hummle: Snart start!
    Inga katter hemma hos mig. Bara dammråttor och spindlar.

Jag har lyckats lura min hjärna att det är lååång tid kvar. Så än så länge är jag lugn.

• skille

Hummle: hvilken tid gifter har dere i kirken på den store dagen?

• hummle

skille: vi gifter oss 12.30 men vi e vana o gå upp tidigt m tanke på d tre små barnen (haha lät som d tre små grisarna )

hur många har tänkt att dyka upp? asså ni måste absolut inte göra d men så slipper jag få hjärtklapp den dagen när ett gäng halvbekanta ansikten dyker upp

tx2: funderade på tisdagen hos dej då m2b åker t norge onsdag t fredag men ser att ingen annan kommer då blir d lite problem eftersom jag inte har körkort.

Tizia: tack för info ska provklippa några påsar o se vilken som blir bäst.

nä nu ska jag laga lunch o sen kommer min fd granne som ska gifta sej i maj o hälsar på... har inte setts på minst ett halvår. BRÖLLOPSSNACK!!! *kan inte få nog nu*
    ses sen *vink*

• skille

Hummle: jeg skal gifte meg i samme kyrke men har aldri sett den... Så tror du jeg går glipp av å se en vigsel i kirken jeg skal vies i?? hehe NOT

• Tx2

ja det var lite klent intress över att ses den här veckan.

Om du vill att vi kommer till vigseln så kommer jag Om jag inte är kidnappad el något.

Jag har ingen karaktär Står en stor godisburk med godis bredvid mig. Suck.

• Tx2

Och på fredag har en kompis beställt fem olika tårtor från steinbrenner. Mitt mål är att provsmaka alla fem... Tur att det är snörning i klänningen

• Teapot

hummle, klart man vill se hur fina ni är! Det är väl snarare så att du får säga ifrån om du tycker att vi blir för många

Tx2, klart du ska provsmaka alla!

• Danielaa

Angelica: Får hoppa över diamanterna, blir inte bra som jag tänkt mig... Men tack ändå!

Tx2: Haha, de finns fler som bara svullar godis...

Hummle: Kommer såklart GÄRNA å kikar när ni gifter er! Om du inte tycker de blir jobbigt när vi e många såklart... (Kommer våldgästa typ ALLA bröllop här så... )
    Sååå spännande när de bröjar dra ihop sig så för er!!

Idag har jag kikat ut vilka blommor vi ska ha, Vilka rosor å så... Mysigt! Å bokat ett stort hjärta som vi ska ha ist för brudbåge!

• baver

hej alla

tx2- ta minty! om ni gillar choklad, det är jättegod...deras paradtårta tripplechoc var lite utav en besvikelse tycker jag..vi krånglar till det så att vivill ha minty smaken med tripple choc utseendet haha

hummle- jag vill jättegärna koma..filar ihop en tråd om det i träfftråden

förlåt tx2, det hade varit trevligt att t räffas- jag har så himla mcket i skolan just nu bara-praktik ute i angered...

ha det gott alla och kul med era framsteg i planerandet!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!