• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Tx2

Tizia: Tror hummles präst rekommenderade att inte ha för mycket i vigselprogrammet om jag minns rätt, just för att folk blir lätt distraherade.

Jag sansade mig och tog kontroll över min bridzilla-gen! Blev inga m&m´s men en massa såpbubblor.

• Tx2

Här var det lugnt idag! Nu skall vi iväg o kika på ljus, resmål o ev provsmaka tårta.

• hummle

tx2: åååå va jag blev sötsugen nu då. lycka t nu på ert kik o provsmakeri

testat skriva ut på papprena jag köpte på arkivet. d lyser genom lite grann men funderar på att skita i d då jag tror att ett tyngre papper kommer bli för klumpigt. texten på d lila omslaget kommer antalgligen vara en annan lila nyans, samma nyans som vi använde på inbjudan. så även texten på inlagan? kanman kalla den för d? ja d där pappret m all text under vigselgudstjänsten ni vet
    men nu funderar jag på om d ska vara nått bling på framsidan tsammans m bandet typ ett spänne lr så.

o gissa idag e d 15 dagar kvar villket betyder att imorgon e d exakt 2 veckor ts jag blir fru... AHHHH kan d bli bättre?! LYCKLIG, OTÅLIG, FÖRVÄNTANSFULL & NERVÖS!!!

• hummle

tx2: måste bara kolla med dej, va du på ikea vid 18 tiden? såg ut som du men va inte säker (vid ljusen). jag får för mej att jag känner folk jämt så nu har jag slutat hälsa för d har blivit pinsamt en del gånger. värre e d när person jag känner som kommer upp o jag ser ut som frågetecknet allan *ASG*

nåså girls, jag stiger upp i ottan o ska på ansiktsbah på morgonen sen blir d Bröllopsmässan hela helgen... hoppas vi ses

ha en snajsig helg, nu ska jag mysa mej ner i soffan m ett glas vin YAMEEE!

• Tx2

hummle: 14 dagar kvar för dig!!!
    Var troligtvis jag. Vi borde nog ha varit på ikea vid den tidpunkten. Nästa gång får du hälsa!

Jag o T skall nog inte gå på stan ihop, av fem butiker shoppade vi i fyra. Den enda vi inte shoppade i var resbutiken men nu har vi nog nästan bestämt oss för att vi skall åka till Bali.

Bidde inga bakelser igår, vilket nog var väldigt bra för mig (hade tryckt i mig en massa onyttigheter på jobbet).

Kolla fika-tråden.

• Danielaa

hummle: Spännande!! åså funkar inte knappen igen så kan inte hoppa neråt på denna datan... Artist: Hur gjorde ni när ni bokade Tysklandsresan? Koden funkar inte alls när jag försöker boka!

• När2blir1

Vet någon nått ställe man kan provsmaka på bröllopstårtor?

• Äntligen 090822

hej hej

hoppas ni alla har haft en trevlig helg, är ju fortf helg
    Ni som var på mässan igår, var det något att ha, och ni som går idag får ge lite rapport sen
    Igår hjälpte V till med en flytt så Smurfen och jag var hemma med Smurfens favvo tjej Sonja och hennes mamma de lekte o lekte och vi satt och tittade på!

Vet inte vad det är med mig... ÄR INTE GRAVID.. men jag är så himla trött... gjorde mest inget alls igår, sen så somnade SMurfen vid 1930 la mig på soffan skulle zappa lite... SOMNADE... suck... vaknade 22 gick in o lade mig i sängen igen ... så tröst löst...

Har möte med Fk, jobbet, Dr osv inu på onsdag och ja, det gör ju mig inte till världens lyckligaste direkt

Blääää

sorry att jag typ, bara gnäller

har inget nytt spännande att skriva tyvärr!
    kram på er

• Myrmor

Nej, man måste ringa (berätta att koden inte funkar så slipper du avgifter).

Danielaa skrev 2009-02-21 19:32:27 följande:
    hummle: Spännande!! åså funkar inte knappen igen så kan inte hoppa neråt på denna datan... Artist: Hur gjorde ni när ni bokade Tysklandsresan? Koden funkar inte alls när jag försöker boka!
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!