• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • SweetSun

skulle vara skoj! Men tror inte vi hinner dit, vi ska bort på lördag och kommer hem på söndag...

• Tx2

Kanske, eventuellt. Tänk om jag blir ännu mer bridzillig?

• Danielaa

Tx2: Haha, änsålänge e du lugn!

• Danielaa

Tx2: Haha, så skenet kan bedra då!

Nu har jag beställt ny klänning!! Köper den genom Lillsessan denna gången så slipper jag oroa mig...! Nån mer här som köpt via henne?

Kommer bli såååå fin! Har kombinerat två olika modeller så jag får den precis som jag vill ha den! *Lycklig*

• Tizia

Daniella: Jag funderade lite på det oxå faktiskt...borde ju fungera å gåra små hål å knyta. Kan ju va snyggt oxå =)

Bröllopsmässa skulle varit superkul men vet knappt om jag vågar gå nu när det mesta e klart =/

• Myrmor

Tjoho tjejerna! Nu börjar magsjukan släppa och vi känner oss nästan som folk igen. Ska gå på bröllopsmässan på söndag om kroppen tillåter det (med mamma som kommer och hälsar på i helgen). Måste nog berätta om det förhoppningsvis kommande barnbarnet innan hon syr i min klänning ytterligare och/eller börjar klura på varför jag helt plötsligt inte alls gillar vin till lördagsmiddagen...

• Danielaa

Tizia: Egentligen e ju de mesta klart här me... som kan hittas där iaf! Men e ju så mysigt å vill få lite bröllopsinspiration å känsla, så de e därör jag vill dit!

Myrmor: Jaaa, kanske kan va bra å prata me mammsen om de...! Speciellt när läget e som de e!

Natti natti tjejer!

• skille

SB: vi betaler kr 930 for ett sånt hotelrom!" skal jeg booke?? 930 delt på 5 er jo ikke mye

I går kjøpte jeg undertøyet til den store "lagebabynatten/bryllupsnatten" hehe

• hummle

Ska printa ut lite frisyrer som jag fastnat för men igår när jag kolla runt blev jag helt salig. D FINNS JU HUR MKT SNYGGT SOM HELLST får se vad frissan säger om vad som kan tänkas passa mej. förutom provuppsättningen ska jag klippa mej o färga lr slinga oxå så d tar typ halva dagen. e nervös för hur jag kommer se ut efteråt har inte gjort nått med håret d senaste året så allt blir ju en förändring.

danielaa: jag kommer vara där hela helgen då jag "jobbar" där för mors räkning. kommer smita iväg x antal ggr så man får bröllops feelingen som du pratar om vi lär synas!

myrmor: magsjuka e såååå blääää tycker synd om er *krya på er kram*

skille: ännu mer underkläder lr vänta kan man få för mkt utav sånt?! vad blev d om jag får fråga? jag har köpt delar av d ska köpa resten nästa lördag...

16 dagar kvar!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!