• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • SweetSun

ja alltså lite bubbel blir det nog, och nåt till maten, men man hör ju skräckhistorier....

Vissa tycker att sin bröllopsfest är en vanlig fest och ska festas till, och det är klart att vill man det från början är det nog ok.. men inte av misstag...

• hummle

När2blir1: va inne hastigt o kolla... min första tanke va precis som tx2, blir d för mkt både ringar o häng? tycker mkt om pappret kollade runt i d flesta trådar här på forumet för o finna texförslag men även på calligrafen o kortdesign.

ja alkohol kommer ju drickas frågan e ju i vilken mängd. vi kommer def inte dricka oss fulla men brudskål, nått t maten o t tårtan. sen så lyxar vi ju på hotellet oxå m skumpa. har så små barn som kommer vara m hela dagen o kvällen o vill att d ska känna igen mor o far...

ska boka hotell ikväll till oss på bröllopsdagen. får ta varje chans t påhitt när barnen e lagda o han jobbar borta. men d e ju ett fint o mysigt påhitt som jag innerligt hoppas uppskattas

• hummle

*ASG* texten där som jag skrev om att jag vill att barnen ska känna igen oss. lät lite som "ja annars hade vi supit redlöst" HAHAHA. men så e inte fallet. vill komma ihåg allt men njuta av d som serveras oxå i måttlig mängd.

• Tx2

Hahaha! Kan se riktigt hur ni byter utseende under kvällen oxå.

• Tizia

När2blir1:

Korten var jättefina, ser lyxiga ut !! Men håller med dom andra att det kanske blir för mycket med både hänget och ringarna..
    Jag hade nog behållt ringarna på kortet och använt hänget på tex. festprogrammet =)
    Men vill du ha både och är det givetvis fint det också =)

• Danielaa

Myrmor: Aaaaah!! GRATTIS!! Gu va roligt! Spännande!

När2blir1: Fina kort! Säger som alla övriga... Jag ahde nog valt "bara" ringarna å tagit de andra hängena på t ex festprogrammet. Men de e jättefint som de e oxå!

Sweetsun: Kommer absolut inte dricka några större mängder alkohol på vårt bröllop! Lite skumpa vid brudskålen å kanske nån drink under kvällen... Men ska hålla mig nykter!

Idag har vi vart iväg å kikat på tärnklänningar... Hittade en hel del fina från Aspera, Alicia Eklövs... Söta, lite enklare men ändå så fina! Ska bara bestämma oss snart oxå...!

• baver

hellou alla

kommer inte ihåg om jag sagt detta (alzheimers light här)men vi har bokat en mini bröllopsresa- tre nätter till nice, åker dagen efter bröllopet. kollade lite på en svit på ett schysst hotell och det är faktiskt samma pengar , helt sjukt...lycklig att få komma iväg en sväng med min man!

när2blir1- kollade på inbjudningarna, håler med om att det var jättesnyggt med ränderna. håller också med om att hänget kan tas bort men att du behåller den lilla lappen som är där.

ha det gott nu ska ja lappa framför tvn

• Danielaa

Baver: Ååh va härligt! Nice låter ju urmysigt!

Aah, tänk sen när vi alla kan prata om våra respektive å säga "min man..." *drömmer*

• Tx2

Härligt baver. Blir det blixten-fritt?

• baver

japp, det blir blixtenfrei...momo&mofa stannar kvar i götet och myser med grabben.

angelica_ jag ska beställa hibiskusarna nu tänkte jag
    en burk om 11 kostar 12euro och en burk om 50
    kostar 39 euro. frakten går på 7,nånting euro.
    vad vill du ha? du kan spana själv på www.wild-hibiscus.de

ha det fint!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!